نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی

نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی در بشرویه گشایش یافت

نخستین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی امروز (یکشنبه) با حضور مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی در بشرویه گشایش یافت.

کد خبر: 4333 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ دی ۹۵ - ۳:۵۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیر جهاد کشاورزی بشرویه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه یادشده با تلاش نمایندگی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان ، شرکت تعاونی تولید بهدشت و شرکت افق فردا بشرویه برپا شده است.نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی

نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی

نمایشگاه تخصصی

نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی

حسین سرچاهی، افزود: در این نمایشگاه شرکت هایی از استان های خراسان رضوی، کرمان و خراسان جنوبی حضور دارند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه در قالب ۲۵ غرفه برپا شده و انواع ماشین آلات و ادوات کشاورزی به ویژه در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی و همچنین نهاده های کشاورزی به معرض نمایش درآمده است.
سرچاهی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه ادوات کشاورزی موجب آشنایی کشاورزان با ماشین های کشاورزی جدید و در نتیجه تغییر الگوها و روش های کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی از سنتی به صنعتی و مکانیزه می شود.
به گزارش ایرنا، وی بشرویه را دارای ظرفیت های بالایی در زمینه کشاورزی دانست و تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه موجب شناساندن بیشتر استعدادهای این منطقه در زمینه کشاورزی و دامپروری می شود.
سرچاهی اضافه کرد: برپایی این قبیل نمایشگاه ها می تواند کمک درخور توجهی به جذب سرمایه گذاران در بخش کشاورزی داشته باشد زیرا نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه کشاورزی و دامپروری یکی کمبودهای مهم این حوزه در بشرویه است.
وی گفت: در حاشیه برپایی این نمایشگاه برای ارتقای آگاهی و اطلاعات افراد، کارگاه های آموزشی کشاورزی، دام و طیور نیز برای علاقه مندان برگزار می شود.
این نمایشگاه که در محل شرکت تعاونی بهدشت برپا شده است تا چهارشنبه این هفته دایر است و علاقه مندان به حوزه کشاورزی و دامپروری می توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.
شهر بشرویه در ۳۰۰کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.

نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و ادوات کشاورزی

منبع: روابط عمومی سازمان

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ دی ۹۵
1323 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0