ریاست شورای شهر قزوین

حل مشکلات شهری قزوین با به‌کارگیری ظرفیت مهندسان

ریاست شورای شهر قزوین بیان کرد: امروز مسائل شهر، یکی از معضلات جامعه بوده که امید است با مشارکت نظام مهندسی و استفاده از ظرفیت ده هزار مهندس در استان قزوین بتوانیم قدم های موثری در این عرصه برداریم.

کد خبر: 971205016 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۹۷ - ۳:۳۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست شورای شهر قزوین بیان کرد: امروز مسائل شهر، یکی از معضلات جامعه بوده که امید است با مشارکت نظام مهندسی و استفاده از ظرفیت ده هزار مهندس در استان قزوین بتوانیم قدم های موثری در این عرصه برداریم.

حل مشکلات شهری قزوین با به‌کارگیری ظرفیت مهندسان

حل مشکلات شهری قزوین با به‌کارگیری ظرفیت مهندسان

مشکلات شهری قزوین با به ‌کارگیری  ظرفیت مهندسان برطرف می ‌گردد

حکمت الله داودی، شامگاه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین، گفت: امروز مسائل شهر، یکی از معضلات جامعه بوده که امید است با مشارکت نظام مهندسی و استفاده از ظرفیت ده هزار مهندس در استان قزوین بتوانیم قدم های موثری در این زمینه برداریم.
داودی ادامه داد: بمنظور جلوگیری از بروز خسارات احتمالی در آینده نیاز است تا نظرات کارشناسانه در مورد مرمت و بازسازی دولتخانه صفوی ارائه گردد.
وی افزود: اجرای طرح‌ های مصوب در شورا در بخش معماری و شهرسازی نیازمند ارسال به شورای عالی و تایید نهایی آن ها دارد که بارها شاهد مخالفت تهران با طرح‌ های مصوب شورا بوده‌ایم.
ایجاد دفاتر تسهیل‌ گری در قزوین از اولویت ‌های سازمان نوسازی است
آرش رشوند، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین نیز از راه‌اندازی دفاتر تسهیل گری در سه محله آخوند، سردار و دیمج در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: یکی از اولویت‌ های این نهاد ایجاد دفاتر تسهیل ‌گری در سطح استان است.
رشوند گفت: تهیه نقشه گردشگری قزوین نیازمند پانصد میلیون ریال بودجه بوده و همچنین بمنطور تملک سینما ملت قزوین نیز در حال بحث و رایزنی با مالک آن هستیم.
وی اظهار داشت: تا به امروز دو دفتر تسهیل‌گری در سبزه‌میدان و دباغان تشکیل شده و باید هر سال حداقل دو دفتر تسهیل گری در بافتهای ناکارآمد راه اندازی گردد.
مرمت دولتخانه صفوی نیازمند واگذاری به شهرداری قزوین است

حل مشکلات شهری قزوین با به‌کارگیری ظرفیت مهندسان

فرج الله فصیحی رامندی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این نشست، گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان رویکرد خود را در مسائل مدیریتی تغییر داده و هم‌چنین عدم توانایی خود در مرمت دولتخانه صفوی را اعلام کرده است که امیدوار هستیم با مذاکرات بیش تر بتوان دولتخانه صفوی را به شهرداری واگذار کرد.
فصیحی رامندی یاد آور شد: در صورت عدم موافقت میراث فرهنگی بمنظور مرمت بنا در یک دوره پنج ساله پس از واگذاری به شهرداری، هر روز شاهد تخریب بیش تر دولتخانه صفوی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۷
560 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0