حل مشکلات با همکاری همدیگر دبیر هیأت رئیسه نظام مهندسی تهران بیان کرد

حل مشکلات با همکاری همدیگر

متاسفانه برخی دوستان، خبرهایی را بصورت ناقص در مورد سازمان نظام مهندسی در شبکه‌های مجازی منتشر می ‌کنند که خلاف واقع است.

کد خبر: 971109003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ بهمن ۹۷ - ۹:۱۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نطام مهندسی کشور،متاسفانه برخی دوستان، خبرهایی را بصورت ناقص در مورد سازمان نظام مهندسی در شبکه‌های مجازی منتشر می ‌کنند که خلاف واقع است.

حل مشکلات با همکاری همدیگر

حل مشکلات با همکاری همدیگر

حل مشکلات به تنهایی  ممکن نیست

علی اکبر نبی‌ئی اظهار داشت: همگی در نشست های هیأت مدیره متفق القولیم که بحث شفافیت اتفاق بیفتد چرا که این موضوع، همواره یکی از شعارهایی بوده که خود من و سایر دوستان در انتخابات عنوان کرده بودیم.
ارتقا و شفافیت بدون همدلی و کار بیش تر محقق نخواهد شد
دبیر هیأت رئیسه و هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران در تشریح وضعیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران افزود: از آن جا که نشست های هیأت‌رئیسه با کمی تأخیر شکل گرفت، در یک سری کارها عقب افتادیم و هدفمان این بود که کار سازمان جلوتر پیش رود. طبق همین اساس، بنابر تصمیمی که هیأت‌مدیره گرفت، بنا شد تا نشست های فوق‌العاده‌ای برای پیشبرد امور برگزار کنیم. بهمین منظور، ما در دی‌ ماهی که گذشت ۲ نشست در هفته برگزار کرده و سعی کردیم تا با برگزاری نشست های فوق‌العاده هم کارهای عقب افتاده سازمان را جلو ببریم، هم این که امور مربوط به همکاران و کارهای روزمره سازمان نظام سریع تر انجام گردند.
نبی‌ئی ادامه داد: نشست های هیأت‌رئیسه نیز بر همین روال از ۲ ساعت به چهار الی پنج ساعت افزایش پیدا کرده و به تمامی پرونده‌هایی که از انتهای دوره هفتم در کارتابل‌ های مختلف باقیمانده بود، رسیدگی شده است. نشست های فوق‌العاده ما تا انتهای این ماه ادامه پیدا می ‌کند تا بتوانیم شعار های تسریع، ارتقا و شفافیت که در انتخابات اخیر به روی آن ها تاکید ‌گردید را عملی کنیم. بدون شک این موضوع بدون همدلی و کار بیش تر محقق نخواهد شد.
شفافیت باید در کلیه ارکان سازمان باشد
نبی‌ئی تصریح کرد: همگی در نشست های هیأت مدیره متفق القولیم که بحث شفافیت اتفاق بیفتد چرا که این موضوع، همواره یکی از شعارهایی بوده که خود من و سایر دوستان در انتخابات عنوان کرده بودیم. بنابراین تلاش می ‌کنیم مسیری را ادامه دهیم که «شفافیت» تنها در حد شعار باقی نماند. معتقد هستم که شفافیت تنها در انتشار بحث ‌هایی که در هیأت مدیره یا هیأت رئیسه عنوان می ‌گردد، نیست. بلکه شفافیت باید در کلیه ارکان سازمان باشد و ما باید بتوانیم اتاقی شیشه‌ای ایجاد کنیم تا هر کدام از اعضا نسبت به اتفاقاتی که در سازمان می ‌افتد، آگاه باشند.

حل مشکلات با همکاری همدیگر

دبیر هیأت‌رئیسه و هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران با عنوان این که یکی از موضوعاتی که باید شفافیت بیش تری در قبال آن وجود داشته باشد، بحث ارجاع است، خاطر نشان کرد: رییس سازمان و سایر همکاران دیگر در این مسیر گام برمی‌دارند و در صحبتی که با ریاست سازمان و هیأت رئیسه شد، یک سری از دسترسی‌ ها برای هیأت مدیره بوجود آمد تا بر مبنای آن، هرکدام از اعضا که می ‌خواهند اتفاقات درون سازمان را رصد کنند، می‌ توانند دسترسی داشته باشند.
مشکلات سازمان نظام مهندسی برطرف خواهد شد
دبیر هیأت‌رئیسه و هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران با اشاره به این که نمی‌ توان مشکلات را یک روزه حل کرد، بیان کرد: حل مشکلات علاوه بر این که نیازمند زمان است، به تنهایی ممکن نیست و اعضای هیأت مدیره باید از پشتوانه‌ های خود برای حل مشکلات استفاده کنند. بنابراین باید در نشست های هم‌اندیشی و هم‌فکری و کمکی که اعضا می ‌کنند، به حل مشکلات کمک کرد. ولی متاسفانه برخی دوستان، خبرهایی را بصورت ناقص درباره سازمان نظام مهندسی در شبکه‌ های مجازی منتشر می‌ کنند که خلاف واقع است. در همین رابطه، بهتر است که مردم خبرها را از مبادی رسمی سازمان پیگیری کنند و ما نیز موظف هستیم که ارتباطات خود را با مردم از طریق آن کانال ‌ها بیش تر کنیم.
نبی‌ئی در خاتمه با اشاره به لزوم حضور بیش تر اعضا در پیشبرد امور یاد آور شد: ما در انتهای سال جاری مجمعی برگزار خواهیم کرد. بدون شک زمانیکه حضور اعضا پرشور باشد، نتیجه بهتری میتوان گرفت و ما در همین انتخابات اخیر، جزو معدود استان‌ هایی بودیم که از لحاظ تعداد افراد شرکت‌ کننده در انتخابات رشد داشتیم و اگر اعضای هیأت مدیره با انجام اقداماتی، سبب اشتیاق بیش تر اعضای سازمان به سمت هم اندیشی و کمک به سازمان گردند، مشکلات سازمان نظام مهندسی نیز حل خواهد شد.
منبع: جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ بهمن ۹۷
630 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0