بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت

بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد

اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیمه تامین اجتماعی می گردند

کد خبر: 971005004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ دی ۹۷ - ۱۰:۵۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیمه تامین اجتماعی می گردند

بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد

بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد

بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان نظام مهندسی  کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت:

اعضای سازمان مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان میتوانند با انعقاد قرارداد بیمه اختیاری (خویش فرمایی) زیر پوشش حمایتهای تامین اجتماعی قرار گیرند.
عباس نورمحمدی در دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اظهار داشت: موضوع بیمه بعنوان تکیه گاه و مامنی برای آینده، از الزامات برای همه افراد جامعه بشمار میرود و اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی نیز همانند سایر اقشار از جمله هنرمندان، نویسندگان، ورزشکاران و … این موضوع را از دغدغه های خود میدانند و امیدوار هستیم با توافق دو سازمان، بزودی پوشش بیمه ای برای آنها ایجاد گردد.
نورمحمدی ادامه داد: اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بعد از انجام مقدمات کار و انعقاد قرارداد، میتوانند ماهانه حق بیمه خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کنند تا نسبت به اختصاص شماره بیمه و سپس ارایه خدمات بیمه ای به آنها اقدام گردد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، داشتن کارت عضویت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و پروانه اشتغال معتبر را از جمله شرایط پوشش بیمه ای این افراد عنوان کرد و گفت: متقاضیان هم چنین نباید تحت پوشش مقررات خاص بیمه های دیگر باشند .

بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد

وی، بازنشستگی، ازکارافتادگی و مستمری بازماندگان را از مهمترین مزایای این نوع بیمه عنوان کرد و افزود: ارایه دفترچه درمانی و استفاده از خدمات درمانی بدون کسر فرانشیز و پرداخت هزینه وسایل کمک پزشکی و… نیز از دیگر مزایایی است که مشمولان میتوانند از آن بهره مند گردند.
نورمحمدی خاطر نشان کرد: مشمولان این نوع بیمه میتوانند میزان دستمزد ماهانه را خودشان انتخاب کنند و این امر در زمان بازنشستگی آنها موثر است. بعبارت دیگر، هر چه میزان دستمزد مبنای کسر حق بیمه بالاتر باشد، در زمان بازنشستگی حقوق و مستمری بالاتری دریافت خواهند کرد. در این دیدار مقرر گردید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی رابطان بیمه ای خود را به شعب تامین اجتماعی استان معرفی کند تا نسبت به پوشش بیمه ای اعضای آن سازمان اقدام بعمل آید.
منبع: خبر آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ دی ۹۷
851 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0