آسمان بدون خطر برای شیراز کمیته فنی خبر داد

آسمان بدون خطر برای شیراز

عضو کمیته یازده نفره بررسی وضعیت سازه هتل آسمان شیراز بعد از آتش‌سوزی بیان کرد: خطر جدی در زمینه ایستایی سازه و آلودگی ‌های شیمیایی در این هتل وجود ندارد.

کد خبر: 190807014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ - ۳:۲۷ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو کمیته یازده نفره بررسی وضعیت سازه هتل آسمان شیراز بعد از آتش‌سوزی بیان کرد: خطر جدی در زمینه ایستایی سازه و آلودگی ‌های شیمیایی در این هتل وجود ندارد.

آسمان بدون خطر برای شیراز

آسمان بدون خطر برای شیراز

«آسمان» خطری برای  شیراز ندارد

سین پوراسدی ادامه داد: کمیته فنی متشکل از یازده نفر برای بررسی وضعیت سازه هتل آسمان پس از آتش‌سوزی چهارده و نیم ساعته توسط استانداری فارس تشکیل شده که ۴ نماینده از نظام مهندسی ساختمان نیز در این کمیته عضو هستند.

عضو نظام مهندسی ساختمان فارس تصریح کرد: بررسی‌ های کارشناسی توسط این کمیته انجام شده است و پیش‌بینی می ‌گردد، بیانیه نهایی این کمیته امشب تکمیل و در اختیار معاون عمرانی استانداری فارس قرار داده شود و پیش بینی می گردد که ۴شنبه شانزدهم مردادماه جاری از طرف وی ابلاغ گردد.

پوراسدی اظهار داشت: نتیجه کلی این بررسی‌ ها نشان از این مسئله دارد که جای نگرانی درباره سازه هتل آسمان وجود ندارد.

آسمان بدون خطر برای شیراز

پس از آتش سوزی هتل آسمان مواردی از طرف کارشناسان مبنی بر وجود آلودگی‌ های شیمیایی در داخل این سازه و به دنبال استفاده از مواد شیمیایی مثل فوم برای اطفاء حریق مطرح گردید که پوراسدی طبق بررسی‌ های کمیته فنی وجود آلایندگی شیمیایی در این محل را رد کرد و افزود: در مورد وجود آلایندگی شیمیایی موردی از طرف محیط زیست و علوم پزشکی مطرح نشده است.

عضو کمیته یازده نفره برای بررسی وضعیت هتل آسمان در پاسخ به این پرسش که گزینه تخریب سازه هتل آسمان در پی ناپایداری سازه به چه نتیجه‌ای رسیده است، خاطر نشان ساخت: احتمالا گزینه تخریب این سازه منتفی است.

وی یاد آور شد: خطر جدی ناپایداری این سازه رفع شده است و شهروندان دیگر نگران خطر در این محدوده از شیراز نباشند.

منبع: توریسم آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۹۸
591 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0