جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید شصت و سومین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان

شصت و سومین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان برگزار شد

شصت و سومین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان روز یک شنبه 15 اسفند 95 در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.

کد خبر: 9727 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵ - ۱۲:۰۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، در این جلسه ابتدا مهندس قنبری به  برگزاری مناسب جلسه مجمع  و مصوبات و بودجه هایی که تصویب شد اشاره کرده و از همه شرکت کنندگان تشکر کردند.شصت و سومین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان

شصت و سومین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

شصت و سومین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان

در بخش پیش از دستور آقای مهندس جعفر زاده مسوول IT  سازمان گزارشی در خصوص خدمات غیر حضوری و میزان متراژهای ثبت شده در ماه های اخیر و مقایسه ی آن با ماه های مشابه در سال گذشته ارایه کرد.

مقرر شد توسط واحد روابط عمومی در خصوص خدمات غیرحضوری در سایت سازمان نظرسنجی برگزار کند.

پس از ارایه گزارشات، مهندس جعفرزاده برخی از مسایل و معضلات واحد خود را به ویژه در خصوص ایجاد Back up  داده های اتوماسیون اداری و سرورهای اطلاعات سازمان.با هیات مدیره مطرح نموده و درخواست رفع مشکلات را در جهت ایمنی و دقت بیشتر برای خدمت رسانی به اعضای سازمان نمودند.

همچنین در مورد اجرای اینترنت با توجه به انجام مناقصه و نهایی سازی قرارداد با شرکت برنده بحث شد،  که مصوب گردید در اسرع وقت در خصوص رسیدگی به مسایل واحد انفورماتیک و رفع نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری این واحد اقدام گردد.

همچنین لزوم تصویب شرح خدمات مهندس ترافیک توسط دبیر سازمان مطرح شد که مصوب گردید پیشنهاد کارشناسی و دقیق ایشان در جلسه ی بعدی ارایه شده و مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین قرار شد پنج شنبه هر دو هفته باقی مانده تا سال جدید سازمان مشغول به کار باشد!

مهندس کاتب گفت جهت نظام مند شدن کار مهندس شهرسازی در سازمان همایش هم اندیشی با شرکت حدود ۲۰۰ نفر اعضای شهرساز سازمان برای انتقال اطلاعات و مصوبات استانی در مورخ ۹۵/۱۲/۱۷ برگزار خواهد شد که بودجه آن نیز مصوب گردید.

مهندس کاتب با اشاره به این نکته که تعداد شرکتهای خدمات آزمایشگاهی در ماههای اخیر چندین برابر شده است پیشنهاد داد برای جلوگیری از سقوط قیمت های خدمات آزمایشگاهی ، هیات مدیره با تمهیداتی از رشد قارچ گونه شرکت های بی کفایت جلوگیری کند. وی افزود:  قانون حاضر به قدری آسانگیر است که هر شرکتی با حداقل امکانات می تواند اقدام به ثبت و فعالیت نماید در این خصوص  مقرر شد این موضوع  در جلسه بعدی بررسی گردد.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اسفند ۹۵
1030 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0