حضور شصت و نه شرکت خارجی و داخلی در نمایشگاه کشاورزی بجنورد ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی

حضور شصت و نه شرکت خارجی و داخلی در نمایشگاه کشاورزی بجنورد

دهمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته آن 3 ‌شنبه هفته جاری در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی بجنورد با حضور شصت و نه شرکت خارجی و داخلی بمدت 4 روز برپا می‌گردد.

کد خبر: 191111008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ آبان ۹۸ - ۱۱:۰۸ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،دهمین نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته آن ۳ ‌شنبه هفته جاری در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی بجنورد با حضور شصت و نه شرکت خارجی و داخلی بمدت ۴ روز برپا می‌گردد.

حضور شصت و نه شرکت خارجی و داخلی در نمایشگاه کشاورزی بجنورد

حضور شصت و نه شرکت خارجی و داخلی در نمایشگاه کشاورزی بجنورد

شصت و نه شرکت خارجی و داخلی در نمایشگاه کشاورزی بجنورد حضور می یابند

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی بیان کرد: این نمایشگاه مشتمل بر صد و یک غرفه در یک هزار و سیصد مترمربع فضای مفید نمایشگاهی با حضور شرکتهای از استانهای خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، تهران، مازندران، فارس، کرمان، یزد، گلستان، همدان، اصفهان و هم‌چنین کشور ترکیه برپا می گردد.

حسن نامجو گفت: پنجاه غرفه این نمایشگاه توسط سی و یک شرکت در حوزه آبیاری نوین، شش غرفه از سه شرکت در حوزه ادوات کشاورزی، شانزده غرفه از دوازده شرکت درحوزه دام و طیور و ۵ غرفه از پنج شرکت در حوزه صنایع غذایی است.

نامجو گفت: هم‌چنین شش غرفه از شش شرکت در بخش نهاده های کشاورزی، ۷ غرفه از ۵ شرکت گلخانه ای و هم‌چنین شرکتهای از دیگر حوزه ها در نمایشگاه حضور دارند.

نامجو تصریح کرد: ۸ سازمان و اداره نیز با یازده غرفه ویژه اداره ها و مجموعه های تخصصی در این رویداد حضور دارند.

وی، هدف از برگزاری این ‌نمایشگاه را آشنا کردن بهره برداران بخش کشاورزی با سامانه های نوین و فناوریهای روز دنیا عنوان کرد.

حضور شصت و نه شرکت خارجی و داخلی در نمایشگاه کشاورزی بجنورد

نمایشگاه سراسری کشاورزی و صنایع وابسته و دام و طیور از بیست و یکم تا بیست و چهارم آبان ماه در بجنورد برپا خواهد بود.

استان خراسان شمالی با جمعیت بیش از هشتصد و شصت و سه هزار نفر سیصد و چهل و چهار هزار هکتار عرصه کشاورزی دارد که از این سطح سیصد هزار هکتار کشتزار است و بیش از هشتاد هزار بهره بردار بخش کشاورزی در این حوزه فعالیت می‌ کنند؛  این استان بیشترین شاغل در بخش کشاورزی را دارد.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسيسات مکانيکي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آبان ۹۸
801 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0