میانگین شصت و پنج درصدی مشارکت مهندسان شهرستانها در انتخاب مدیران نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

میانگین شصت و پنج درصدی مشارکت مهندسان شهرستانها در انتخاب مدیران دفاتر نمایندگی سازمان

نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: با توجه به قولی که قبل از انتخابات داده شده بود، انتخاب مسئولین دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان‌ها به رغم این که رئیس سازمان میتواند راساً نسبت به انتصاب آنان اقدام نماید، به عهده مهندسان عضو دفاتر نمایندگی گذاشته شد و آنها در یک انتخابات آزاد شرکت کردند.

کد خبر: 971224008 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ اسفند ۹۷ - ۱۰:۱۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشوز به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: با توجه به قولی که قبل از انتخابات داده شده بود، انتخاب مسئولین دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان‌ها به رغم این که رئیس سازمان میتواند راساً نسبت به انتصاب آنان اقدام نماید، به عهده مهندسان عضو دفاتر نمایندگی گذاشته شد و آنها در یک انتخابات آزاد شرکت کردند.

میانگین شصت و پنج درصدی مشارکت مهندسان شهرستانها در انتخاب مدیران

میانگین شصت و پنج درصدی مشارکت مهندسان شهرستانها در انتخاب مدیران

میانگین شصت و پنج درصدی مشارکت مهندسان  شهرستانها در انتخاب مدیران دفاتر نمایندگی سازمان

به گفته احمدعلی فلاح، این انتخابات در فضای کاملا دموکراتیک و براساس قوانین و مقررات سازمان و آخرین شیوه نامه مربوطه برنامه ریزی شد و حائزین شرایط کاندیداتوری براساس این شیوه‌نامه ثبت‌نام کردند که بعد از تایید توسط هیئت اجرایی، نسبت به برگزاری انتخابات زیر نظر هیئت نظارت طی ۱۰ روز انجام گرفت.
وی گفت: خوشبختانه مشارکت مهندسین واجد شرایط در شهرستانها بالای ۵۰ درصد و در بعضی شهرستان ‌ها تا صد در صد بوده که نشان دهنده مشارکت حداکثری با میانگین شصت و پنج درصدی است.
در باره سلامت انتخابات نیز فلاح بیان داشت: در فرآیند برگزاری انتخابات تا به حال هیچ‌گونه اعتراضی از طرف کاندیداهای شرکت کننده به هیئت نظارت گزارش نشده است. مسئول هماهنگی امور شهرستانهای سازمان، ضمن تبریک به افراد منتخب از مشارکت سایر کسانی که بعنوان کاندیدا در انتخابات شرکت کردند، تقدیر نمود و برای قبلی دفاتر نمایندگی که زحمات زیادی در پیشبرد اهداف نظام مهندسی کشیدند مدیران آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد: منتخبین در ادامه راه ضمن شفاف‌سازی تمام امور از جمله خدمات مهندسی و مالی نسبت به پیشبرد اهداف سازمان موفق عمل کنند. اسامی مدیران منتخب دفاتر نمایندگی در شهرستان ها بدین شرح است:

میانگین شصت و پنج درصدی مشارکت مهندسان شهرستانها در انتخاب مدیران دفاتر نمایندگی سازمان

ابرکوه، مهندس رضا شریف- اردکان، محمد کمالی اردکانی- بافق، سیدعبدالناصر حسینی- تفت، سیدمجیب طباطبایی- مهریز، سیدرضا محسن الحسینی- میبد، محمدحسین صباغی

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی طراحی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ اسفند ۹۷
457 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0