فعالیت شانزده هزار مهندس زیر نظر سازمان نظام مهندسی در استان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانغربی

فعالیت شانزده هزار مهندس زیر نظر سازمان نظام مهندسی در استان آذربایجانغربی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانغربی ازفعالیت شانزده هزار مهندس در زمینه ‌های مختلف زیر نظر سازمان نظام مهندسی در استان خبر داد.

کد خبر: 960830021 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶ - ۵:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانغربی ازفعالیت شانزده هزار مهندس در زمینه ‌های مختلف زیر نظر سازمان نظام مهندسی در استان خبر داد.فعالیت شانزده هزار مهندس زیر نظر سازمان نظام مهندسی در استان

فعالیت شانزده هزار مهندس زیر نظر سازمان نظام مهندسی در استان

فعالیت شانزده هزار مهندس زیر نظر سازمان نظام مهندسی در استان

فعالیت شانزده هزار مهندس زیر نظر  سازمان نظام مهندسی در استان آذربایجانغربی

جعفر هاشم زاده، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانغربی در گردهمایی ادواری دفاتر نمایندگی نظام مهندسی استان که در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی ماکو ترتیب یافت، بیان کرد : شانزده هزار مهندس در زمینه های مختلف زیر نظر سازمان نظام مهندسی در استان آذربایجانغربی فعالیت میکنند که از این تعداد پنج هزار و پانصد نفر دارای پروانه اشتغال برای فعالیت حرفه ای هستند.
هاشم زاده با اشاره به این که اکنون رکود در ساخت و ساز بر فعالیت حرفه ای مهندسین در زمینه های مختلف تاثیر گذاشته است ،گفت : همه مهندسین عضو نظام مهندسی باید مسئولیت عملکرد حرفه ای خود را در همه فعالیت ها بپذیرند.
وی با تاکید بر این که با وضعیت کنونی رکود ساخت و ساز ، مهندسین هفده برابر کم تر از ظرفیت توان خود کار میکنند، مطرح کرد: فعالیت مهندسین نظام مهندسی باید به سمت حرفه ای تمام وقت در نظام ساخت و ساز شهری سوق داده شده و از فعالیت بکارهای جنبی دوری کنند.

فعالیت شانزده هزار مهندس زیر نظر سازمان نظام مهندسی در استان


هاشم زاده، مهندسین را به رعایت آئین نامه مقررات ملی وکنترل ساختمان در ساخت و ساز دعوت کرد و خاطر نشان کرد : این آیین نامه در سال هفتاد و چهار گرداوری گردیده و اکنون هم به بازنگری نیاز دارد .
شاهین علی زاده فرماندار شهرستان ماکو هم در این گردهمایی با اشاره به وقوع زلزله در استان کرمانشاه و تخریب بسیاری از بناها و ساختمان ها ، به اهمیت کار فنی مهندسان نظام مهندسی اشاره کرد و افزود : می بایست با انجام دادن کار خود به نحو احسن سرمایه های مادی و معنوی مردم را حفظ کرده و حافظ آن ها باشیم.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آبان ۹۶
885 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0