شش کارگروه در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برای مأموریت مشخص خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

شش کارگروه در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برای مأموریت مشخص

در آیین برگزاری جشن مهندسی در دفتر نمایندگی نکا؛ محمد فیروزیان بیان کرد: شش کارگروه در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برای مأموریت مشخص با زمان از پیش تعین شده که بتواند نتیجه‌ای مطلوب را برای استان رقم بزند.

کد خبر: 971211014 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ اسفند ۹۷ - ۴:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل  از سازمان   نظام مهندسی ساختمان مازندران،در آیین برگزاری جشن مهندسی در دفتر نمایندگی نکا؛ محمد فیروزیان بیان کرد: شش کارگروه در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برای مأموریت مشخص با زمان از پیش تعین شده که بتواند نتیجه‌ای مطلوب را برای استان رقم بزند.

شش کارگروه در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برای مأموریت مشخص

شش کارگروه در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برای مأموریت مشخص

شش کارگروه در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برای مأموریت مشخص

خزانه دار سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در آیین تجلیل از مهندسان شهرستان نکا بمناسب روز مهندسی، گفت: در سال جاری با برنامه ریزی هر یک از اعضای هیأت مدیره معین یکی از شهرستان ‌های استان شده تا آیین روز مهندس در همه شهرهای استان با حضور اعضای هیأت مدیره برگزار گردد.
فیروزیان با اشاره به همکاری مناسبی که بین اعضای شورای شهر و دفتر نمایندگی شهرستان نکا وجود دارد، ادامه داد: از این توسعه تعامل برای رفع مشکلات ساخت و ساز باید بهره‌گیری کنیم.
وی با اشاره به تلاش ‌های خواجه نصرالدین طوسی در دوران سخت قدم های ارزشمندی در حوزه ساخت و ساز کشور برداشته است، افزود: یکی از علل نامگذاری این روز به مهندسی به علت اقدامات سختکوشانه این مرد بوده است.
فیروزیان با تأکید بر سابقه بسیار زیاد کشور در توسعه رشته مهندسی تصریح کرد: بنای تخت جمشید، میدان نقش جهان اصفهان و بسیاری از ابنیه‌های تاریخی از نمونه‌های بسیار بزرگی از گذشته مهندسی کشور ما است.
وی خاطر نشان کرد: خدمات مهندسی ما تنها در گذشته باقی نمانده است بلکه متناسب با نیاز روز و زمان پیشرفت ‌های چشم‌گیری در این بخش داشتیم، یکی از اقدامات موثر پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسعه مراکز تربیت مهندس و دانشگاه‌ های صنعتی بوده است.
وی اظهار داشت: دانش و بینش مهندسی همیشه در کشور حاکم بوده است، بعد از انقلاب اسلامی هم نقش مهندسی در دوران دفاع مقدس هم شاهد تلاش و اقدامات موثر مهندسان بودیم و شاهکار آن ها پل بزرگ خیبر بوده بعد از دوران دفاع مقدس در دوره سازندگی مهندسان کشور خدمات بسیار اثر گذاری در کشور باقی گذاشتند.

شش کارگروه در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برای مأموریت مشخص

وی افزود: سازمان نظام مهندسی با داشتن سی و پنج هزار مهندس یکی از نهادهای غیر دولتی است که از بودجه خودگردان خویش به توسعه خدمات در بخش ساختمان ورود پیدا کرده، البته در راه خدمات رسانی ممکن است با مشکلاتی هم روبرو شده باشد.
عضو گروه تخصصی برق شورای مرکزی کشور با قدردانی از زحمات ریاست سازمان و همراهی اعضای هیأت رئیسه و هیأت مدیره، خرید دفتر نمایندگی نکا از اقدامات ارزشمند دوره هشتم هیأت مدیره سازمان ذکر کرد.
خزانه دار سازمان نظام مهندسی مازندران در خاتمه با اشاره به وفاق و همدلی که در بین هیأت مدیره سازمان به وجود آمده است، یاد آور شد: شش کارگروه در سازمان برای مأموریت مشخص با زمان از پیش تعین شده که بتواند نتیجه‌ای مطلوب را برای استان رقم بزند.
در آغاز این آیبن، صادقی نوا – ریاست دفتر نمایندگی نظام مهندسی نکا گزارشی از فعالیت دفتر را به سمع و نظر مدعوین رساند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اسفند ۹۷
560 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0