امضای تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران محمد طاهری

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و دانشگاه علم و صنعت

تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و دانشگاه علم و صنعت روز بیست و یکم آبان امضاء گردید.

کد خبر: 191114007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ آبان ۹۸ - ۳:۳۳ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و دانشگاه علم و صنعت روز بیست و یکم آبان امضاء گردید.

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

امضای تفاهم نامه همکاری  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و دانشگاه علم و صنعت

محمد طاهری،  هدف از امضاء این تفاهم نامه را استفاده از ظرفیت و پتانسیلهای سازمان در راستای رسالت آموزشی و تخصصی دانست که بعهده هر دو نهاد، هم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و هم دانشگاه علم و صنعت است.

طاهری، بر مقوله آموزش و پژوهش و آموزشهای تخصصی، دوره های ورود به حرفه و طراحی و برگزاری دوره های آشنائی با حرفه و برگزاری آزمونهای سازمان تأکید کرد و افزود: برگزاری آزمونهای سازمان در محل دانشکده، تعیین موضوع پایان نامه تحصیلات (خصوصاً در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری)، با موضوعات تحقیقی مورد نیاز سازمان، ارجاع تحقیقات میدانی کمیسیون‌ها و گروه‌های تخصصی سازمان به دانشکده، کمک به توسعه و ارتقاء سطح آموزش و پژوهش و فناوری دانشکده، کمک به نشر کتب و اطلاعات مورد نیاز حرفه که توسط دانشکده تهیه شده است، از دیگر موارد این تفاهم است.

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مصطفی بهزاد فر رئیس دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت نیز به ویژگیهای منحصر به فرد این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه علم و صنعت نخستین مرکز آموزش عالی فنی ایران است و نخستین مهندسان کشور بخصوص در رشته های مهندسی مکانیک و عمران و معماری از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

در این تفاهم نامه پیش بینی شده اعضاء سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران علاوه بر آموزش، از سایر امکانات آموزشی و پژوهشی دانشکده معماری از جمله کتاب‌خانه و منابع مرجع دانشکده، سالن اجتماعات برای برگزاری مسابقات معماری و شهرسازی، کمک به نشر کتب و اطلاعات مورد نیاز حرفه که توسط دانشکده تهیه شده است، بهره مند گردند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آبان ۹۸
868 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0