نظام مهندسی کشاورزی ساختمان استان آذربایجان شرقی، نیازمند مهندسی مجدد امضای دستورالعمل شورای هماهنگی سازمان ها

امضای دستورالعمل شورای هماهنگی سازمان های نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی

با حضور روئسای سازمان های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ، معدن و ساختمان آذربایجان شرقی دومین جلسه هماهنگی بین 3 سازمان در سالن جلسه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد.

کد خبر: 960216035 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶ - ۱:۲۱ ب.ظ

امضای دستورالعمل شورای هماهنگی سازمان های نظام مهندسی

امضای دستورالعمل شورای هماهنگی سازمان های نظام مهندسی

امضای دستورالعمل شورای هماهنگی سازمان های نظام مهندسی

در این جلسه روئسای ۳ سازمان به بررسی ماده ها و تبصره های دستورالعمل شورای هماهنگی پرداخته و بیان نقطه نظرات و پیشنهادی خود در راستای افزایش هم افزایی و هماهنگی بین ۳ سازمان اعلام نمودند.

گفتنی است تشکیل شورای هماهنگی روسای سازمان های نظام مهندسی استان ، تعامل در جهت هم افزایی اهداف سازمان های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ، معدن و ساختمان آذربایجان شرقی ، انعقاد تفاهم نامه مشترک با دستگاه ها و شرکت های دولتی و خصوصی، تلاش بیش از پیش مسئولین روابط عمومی ۳ سازمان در جهت شناساندن و معرفی اهداف و فعالیت های سازمان های مذکور به عموم مردم و مسئولین اجرایی ،استفاده مشترک از ظرفیت ها و امکانات موجود از جمله تصمیمات اتخاذ شده در دومین جلسه هماهنگی بین ۳ سازمان های نظام مهندسی بود.

در این جلسه دستورالعمل شورای هماهنگی سازمان های نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی در ۸ ماده و ۳ تبصره به امضای روسای سازمانها رسید

 

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۶
1481 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0