امضای تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و سازمان نظام مهندسی معدن ایران محمدرضا زمانی

امضای تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و سازمان نظام مهندسی معدن ایران

محمدرضا زمانی، ریاست دانشگاه پیام نور در مراسم امضای این تفاهم نامه با بیان این که بخش عظیمی از رسالت دانشگاهها حل مسائل اجتماعی کشور است، گفت: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت و امکانات بسیاری بویژه در زمینه های الکترونیکی است که میتواند این ظرفیتها را در اختیار سازمان نظام مهندسی معدن قراردهد.

کد خبر: 980326006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸ - ۱۲:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمدرضا زمانی، ریاست دانشگاه پیام نور در مراسم امضای این تفاهم نامه با بیان این که بخش عظیمی از رسالت دانشگاهها حل مسائل اجتماعی کشور است، گفت: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت و امکانات بسیاری بویژه در زمینه های الکترونیکی است که میتواند این ظرفیتها را در اختیار سازمان نظام مهندسی معدن قراردهد.

امضای تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و سازمان نظام مهندسی معدن ایران

امضای تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و سازمان نظام مهندسی معدن ایران

تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه  پیام نور و سازمان نظام مهندسی معدن ایران امضاء گردید.

زمانی ادامه داد: دانشگاه پیام نور دارای نود و یک عضو علمی در رشته زمین شناسی است که از این تعداد پانزده نفر دارای مرتبه دانشیاری هستند و از این جهت این دانشگاه به لحاظ علمی و تخصصی در موقعیت خیلی مطلوبی قرار دارد و با توجه به گستردگی این دانشگاه در سراسر کشور میتواند تعامل مناسبی را با سازمانهای نظام مهندسی در سراسر کشور برقرار کرده و ظرفیتهای آزمایشگاهی و آموزشی خود را در اختیار این سازمان قرار دهد.
وی، به قابلیتها و زیرساختهای الکترونیکی دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور میتواند خدمات گسترده ای را در زمینه برگزاری دوره های آموزشی بصورت آنلاین و ویدئوکنفرانس و آزمونهای متمرکز برای کارکنان سازمان نظام مهندسی ارائه دهد.
زمانی، بستر الکترونیکی را مهم‌ترین شاخص دانشگاه پیام نور دانست و با بیان این که این تفاهم نامه برای هر دو طرف دارای مزایای بسیاری است، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی معدن با امضای این تفاهم نامه با دانشگاه پیام نور امکان برگزاری دوره های آموزشی عملی را برای دانشجویان دانشگاه پیام نور فراهم میکند.
ریاست دانشگاه پیام نور با تاکید بر ضرورت تولید محتوای مورد نیاز سازمان مهندسی برای آموزش کارکنان این سازمان، عنوان کرد: باید کمیته ای برای ارزیابی نیازهای آموزشی این سازمان تشکیل شده و با تعیین سرفصلهای آموزشی و تولید محتوا، بسترهای برگزاری دوره های آموزشی را فراهم کنیم.
وی، ضمن اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور برای پوشش دهی حلقه مفقوده ارتباط صنعت و دانشگاه ابراز امیدواری کرد که با امضای این تفاهم نامه بتوانیم بازار کار مناسبی را برای دانش آموختگان این دانشگاه فراهم کنیم.

امضای تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و سازمان نظام مهندسی معدن ایران

اسماعیلی، ریاست سازمان نظام مهندسی معادن نیز در این آیین، ضمن استقبال از همکاری مشترک با دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: دانشگاه پیام نوربا توجه به فلسفه وجودی و برخورداری از زیرساختهای ارزشمند الکترونیکی میتواند خدمات بسیاری را به سازمان نظام مهندسی ارائه دهد و در مقابل این سازمان نیز زمینه های آموزشی لازم در زمینه معدن را برای دانشجویان این دانشگاه فراهم میکند که تلفیق این دو ارتباط صنعت و دانشگاه را محقق خواهد کرد.
اسماعیلی خاطر نشان ساخت: سازمان نظام مهندسی معادن ایران در زمینه آموزشهای الکترونیکی و هم‌چنین برگزاری آزمونهای صدور پروانه صلاحیت و هم‌چنین ارتقای پروانه نیازمند دانشگاه پیام نور است که با امضای این تفاهم نامه همکاری مشترک موثر دوجانبه صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ خرداد ۹۸
687 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0