نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان مهندسین ناظر و کار فرمایان

قابل توجه مهندسین ناظر و کار فرمایان

با توجه به اجرا شدن شیوه نامه جدید تمدید، انصراف و جانشینی مهندسین ناظر ساختمان از تاریخ یکم /آبان ماه/ نود و شش توجه به نکات ذیل الزامی است:

کد خبر: 960806011 تاریخ انتشار: شنبه ۶ آبان ۹۶ - ۱۱:۲۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان،  با توجه به اجرا شدن شیوه نامه جدید تمدید، انصراف و جانشینی مهندسین ناظر ساختمان از تاریخ یکم /آبان ماه/ نود و شش توجه به نکات ذیل الزامی است:قابل توجه مهندسین ناظر و کار فرمایان

قابل توجه مهندسین ناظر و کار فرمایان

قابل توجه مهندسین ناظر و کار فرمایان

قابل توجه مهندسین ناظر  و کار فرمایان

* مطابق با شیوه نامه مذکور، در صورت تمدید نظارت، مساحت زیربنای ساختمان در «زیربنای در تعهد» و پروژه در «تعداد در تعهد» برای ناظران باقی میماند لیکن کار تمدید شده در کاهش امتیاز ناظر جهت شرکت در فرآیند ارجاع نظارت کارهای بعدی منظور نمی شود.
* طبق این شیوه نامه، در کارهای جانشینی، مساحت زیربنای ساختمان در «زیربنای در تعهد» و پروژه در «تعداد کار در تعهد» بمدت زمان جانشینی باقی میماند، اما در کاهش امتیاز ناظر جهت شرکت در فرآیند ارجاع نظارت کارهای بعدی منظور نمی شود.
* به تمامی ناظران و کارفرمایان که دوره قرارداد نظارتشان خاتمه یافته است تا پایان آبان ماه مهلت داده می گردد تا جهت تعیین تکلیف ادامه نظارت پروژه (درخواست تمدید یا جانشینی) اقدام نمایند. بدیهی است بعد از مهلت مذکور، سازمان استان نسبت به توقف عملیات اجرایی پروژه های مذکور اقدام خواهد کرد.

قابل توجه مهندسین ناظر و کار فرمایان


* شیوه نامه تمدید، انصراف و جانشینی مهندسین ناظر و فرم های مربوطه در بخش خدمات مهندسی سایت سازمان قابل دریافت میباشد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ آبان ۹۶
1005 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0