بافت فرسوده شهرکرد دارای پتانسیلهای منحصر به فردی است مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری

بافت فرسوده شهرکرد دارای پتانسیلهای منحصر به فردی است

مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری با ریاست جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای افزایش تعاملات دوسویه برای ایجاد رونق درصنعت ساختمان دیدار کرد.

کد خبر: 971003023 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ دی ۹۷ - ۶:۱۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری با ریاست جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای افزایش تعاملات دوسویه برای ایجاد رونق درصنعت ساختمان دیدار کرد.

بافت فرسوده شهرکرد دارای پتانسیلهای منحصر به فردی است

بافت فرسوده شهرکرد دارای پتانسیلهای منحصر به فردی است

بافت فرسوده شهرکرد دارای پتانسیلهای منحصر به فردی است

در آغاز نشست، محسن ربانی یکتا، ضمن عرض تبریک انتصاب کوهی به سمت جدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، بیان داشت: با افزایش دامنه همکارای بانک مسکن و فعالان حوزه ساختمان در استان میتوان در راستای ایجاد رونق اقتصادی در بخش ساخت و ساز موثر بود.
وی بعد از اشاره به نشست هایی که بانک مسکن با انبوه سازان فعال استان برگزار نموده، به بیان مسائل و خواسته های انبوه سازان پرداخت.
ربانی ادامه داد: امید است سازمان نظام مهندسی استان با حضور خود در این نشست های در آینده بتواند به پویا نمودن فعالان این حوزه کمک رساند.
وی ضمن تشریح برخی از خدمات بانک مسکن در حوزه جذب سپرده و تسهیلات اعطایی اظهار داشت: در حال حاضر بسته سیاست های اعتباری بانک مسکن در بخش ساختمان به ویژه در بافت فرسوده در بین سایر بانک ها شرایط بسیار مطلوبی دارد که امید است با حمایت سازمان های ذی ربط در استان، انبوه سازان و سایر فعالان بخش ساخت و ساز ترغیب به سرمایه گذاری در این بخش گردند.
مدیر شعب استان همچنین با اشاره به تسهیلات خرید و تجهیز دفتر کار تصریح کرد: این تسهیلات فرصت مناسبی برای افزایش مرودات مالی بانک مسکن با مهندسین آن سازمان را مهیا می کند.

بافت فرسوده شهرکرد دارای پتانسیلهای منحصر به فردی است

در ادامه کوهی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، عرض خوش آمدگویی و خیر مقدم به مدیر شعب استان و هیأت همراهشان، از بانک مسکن بعنوان بانکی دولتی، معتبر و تخصصی در حوزه مسکن ذکر کرد و گفت: بانک مسکن همیشه با هدف خدمت رسانی به تمام اقشار جامعه و در راستای خانه دار کردن مردم همیشه پیشرو بوده است.
وی نیز با اشاره به اهمیت پویا نمودن صنعت ساختمان در استان از آمادگی آن سازمان جهت مشارکت بیش تر و حضور در نشست های انبوه سازان خبر داد.
رئیس سازمان افزود: برای کمک به فعال تر شدن صنعت ساختمان در استان بدنبال راهکارهای انگیزشی برای انبوه سازان هستیم تا ضمن تسهیل در فرآیندهای اخذ پروانه و مجوزهای اولیه، تخفیفهایی نیز برای انبوه سازان قائل شویم.
کوهی،با اشاره به پتانسیل های منحصر به فرد بافت فرسوده شهرکرد اظهار امیدواری نمود که با همکاری و تعامل بیش تر با بانک مسکن، بتوان انبوه سازان را به فعالیت بیش تر در این محدوده شهر سوق دهیم.
منبع: هیبنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ دی ۹۷
612 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0