قابلیت واگذاری بخشی از وظایف وزارت صنعت به تشکل‌ها حمید ظهرابی

معدن شاهوار فاقد مجوز محیط زیست است

حمید ظهرابی در حاشیه اجلاس سالانه سازمان نظام مهندسی معدن درباره معدن شاهوار با اظهار اینکه این معدن مجوز محیط زیست ندارد گفت: بدون مجوز محیط زیست برای این معدن پروانه بهره برداری صادر شده است و علیه معدن شکایت کرده بودیم و پیش بینی می شد روزی این معدن به دلیل شرایط خاص محیط زیستی مورد اعتراض مردم قرار می گیرد.

کد خبر: 980322006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۸ - ۱۰:۴۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حمید ظهرابی در حاشیه اجلاس سالانه سازمان نظام مهندسی معدن درباره معدن شاهوار با اظهار اینکه این معدن مجوز محیط زیست ندارد گفت: بدون مجوز محیط زیست برای این معدن پروانه بهره برداری صادر شده است و علیه معدن شکایت کرده بودیم و پیش بینی می شد روزی این معدن به دلیل شرایط خاص محیط زیستی مورد اعتراض مردم قرار می گیرد.

معدن شاهوار فاقد مجوز محیط زیست است

معدن شاهوار فاقد مجوز محیط زیست است

معدن شاهوار فاقد مجوز محیط  زیست است

وی با بیان اینکه فعالیت های معدنی در حوزه محیط زیست به دلیل اصلاح قوانین و مقررات محدودیت هایی مواجه است گفت: در حال حاضر استعلام از این سازمان در زمینه معادن فقط در مناطق چهارگانه تحت مدیریت انجام می شود.
وی افزود: این درحالی فعالیت های معدنکاری و معدنکاوی اثرات بسیار گسترده ای دارد و مسائل مربوط به تخریب و آلودگی محیط زیست نیاز به آن دارد که در قوانین و مقررات اصلاح و بازنگری صورت گیرد.

معدن شاهوار فاقد مجوز محیط زیست است

ظهرابی یادآور شد: مسائل محیط زیست را در فعالیت های معدنکاری به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار و پایدار شدن توسعه بخش های معدن اعمال کنیم.
ظهرابی تصریح کرد: در حوزه معدن باید ملاحظات زیست محیطی را جدی تر مورد توجه قرار دهیم زیرا هم اصلاح قوانین و مقررات لازم است و هم آوردن تکنولوژی های جدید در این حوزه ضرروت دارد و آموزش و تقویت نیروی انسانی نیز بسیار موثر خواهد بود.

منبع: خبر گزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ خرداد ۹۸
713 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0