راه اندازی سامانه الکترونیکی دریافت گزارش مهندس ناظر ساختمان ریاست اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان استان قزوین بیان کرد:

راه اندازی سامانه الکترونیکی دریافت گزارش مهندس ناظر ساختمان

ریاست اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان قزوین اظهار داشت: دریافت گزارش نظارت بر ساختمانها از مهندسان در شهر قزوین بصورت الکترونیکی انجام می گیرد.

کد خبر: 970824007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ آبان ۹۷ - ۲:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان قزوین اظهار داشت: دریافت گزارش نظارت بر ساختمانها از مهندسان در شهر قزوین بصورت الکترونیکی انجام می گیرد.

راه اندازی سامانه الکترونیکی دریافت گزارش مهندس ناظر ساختمان

راه اندازی سامانه الکترونیکی دریافت گزارش مهندس ناظر ساختمان

سامانه الکترونیکی دریافت گزارش  مهندسان ناظر ساختمان راه اندازی گردید

حامد عبدالرزاقی ادامه داد: با توجه به راه اندازی سامانه اخذ گزارشات مهندسان ناظر در پرتال شهرداری قزوین، و بمنظور بررسی این موضوع نشستی با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی، استانداری، شهرداری و سازمان نظام مهندسی استان تشکیل و موارد آن نیز تصویب شد.
وی در مورد جزئیات عنوان شده در مورد این طرح، تصریح کرد: ضمن تاکید بر مزایای سامانه ای بودن سیستم اخذ گزارش، مقرر گردید بمنظور تسهیل در امور، اطلاعات پایه تمامی مهندسان ناظر از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به شهرداری ارسال گردد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری و تک تک مهندسان به شهرداری جهت خود اظهاری نباشد.
رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطر نشان ساخت: همچنین مقرر گردید ظرف مدت پانزده روز آتی کد کاربری و رمز سامانه اخذ گزارش از طرف سازمان نظام مهندسی در اختیار مهندسان ناظر قرار گیرد و تا آن زمان گزارشات، هم بصورت دستی و هم الکترونیکی از طرف شهرداری قزوین دریافت و ثبت گردد.

راه اندازی سامانه الکترونیکی دریافت گزارش مهندس ناظر ساختمان

عبدالرزاقی یاد آور شد: مقرر گردید فرمت اخذ گزارش نظارت مهندسان با توجه به تغییرات اخیر در شیوه نامه اجرای ماده سی و سه و همچنین لزوم متناسب بودن اطلاعات مندرج در گزارش توسط یک تیم کارشناسی متشکل از نمایندگان دستگاهها، با توجه به تعداد طبقات و وسعت ساختمانها و نیز آخرین مصوبات هیات ۴ نفره استان در مورد رعایت دقیق مورد نیاز در رابطه با ساختمانهایی که در بافت قدیمی شهر احداث می گردند و نیز موضوع ضرورت رعایت درز انقطاع ساختمانها و متناسب بودن نمای ساختمانها، با سیما و منظر شهری مورد بازنگری قرار گیرد.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي معماری-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آبان ۹۷
1656 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0