راه اندازی سامانه سامط عدالت برای ثبت استعلام اراضی علی فلاح حقیقی

راه اندازی سامانه سامط عدالت برای ثبت استعلام اراضی

علی فلاح حقیقی گفت: این سامانه با حضور توفیقی مدیرکل دفتر ممیزی اراضی سازمان جنگل ‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، نمایندگان پیشخوان دولت، رحمن پور نماینده سازمان مرکزی نظام مهندسی و طاهری، ریاست کل منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان ورامین رونمایی شد و شروع بکار کرد.

کد خبر: 980327008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸ - ۱۱:۰۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،علی فلاح حقیقی گفت: این سامانه با حضور توفیقی مدیرکل دفتر ممیزی اراضی سازمان جنگل ‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، نمایندگان پیشخوان دولت، رحمن پور نماینده سازمان مرکزی نظام مهندسی و طاهری، ریاست کل منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان ورامین رونمایی شد و شروع بکار کرد.

راه اندازی سامانه سامط عدالت برای ثبت استعلام اراضی

راه اندازی سامانه سامط عدالت برای ثبت استعلام اراضی

راه اندازی سامانه سامط عدالت برای ثبت  استعلام اراضی

 

وی ادامه داد: زیرساخت‌ های دفاتر پیشخوان دولت در خدمت تمامی دستگاههاست و زمینه سهولت را برای همه دستگاه‌ ها با حفظ مراحل امنیتی ایجاد می‌ کند که این فضا زمینه هم افزایی برای بخش‌ های غیردولتی را هم فراهم می‌ آورد و هیچ‌گونه وابستگی به بخش دولتی ندارد.

توفیقی، مدیرکل دفتر ممیزی اراضی سازمان جنگل ‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور هم هدف ایجاد سامانه “سامط” را شفاف سازی خدمات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران دانست و گفت: این سامانه فرایند پاسخگویی به استعلامات وارده به اداره کل منابع طبیعی را تسهیل می ‌کند و قدمی اساسی برای اصلاح نظام اداری و مدیریت سبز، اشتغال زایی و برون سپاری خدمات بر می ‌دارد.

مدیرکل دفتر ممیزی اراضی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: متقاضیان می‌ توانند برای ثبت استعلامات مربوط به اراضی خود به دفاتر پیشخوان دولت در استان تهران که سیستم برای آن ‌ها فعال شده است مراجعه و اقدام به ثبت استعلام مربوطه کنند.

وی خاطرنشان ساخت: چرخه فرایند مکاتبات و امور انجام شده با پیامک تلفن همراه (sms) به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و به مراجعه حضوری به ادارات کل منابع طبیعی نیازی نیست.

منبع: پول و تجارت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ خرداد ۹۸
746 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0