راه اندازی دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان بهاباد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

راه اندازی دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان بهاباد

اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در چهل و یکمین نشست خود، درباره راه اندازی دفتر نمایندگان سازمان در شهرستان بهاباد به تفاهم رسیدند و «جعفر فلاح» بعنوان سرپرست دفتر انتخاب گردید تا نسبت به راه اندازی و توسعه دفتر اقدام کند.

کد خبر: 191006020 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ مهر ۹۸ - ۵:۴۱ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در چهل و یکمین نشست خود، درباره راه اندازی دفتر نمایندگان سازمان در شهرستان بهاباد به تفاهم رسیدند و «جعفر فلاح» بعنوان سرپرست دفتر انتخاب گردید تا نسبت به راه اندازی و توسعه دفتر اقدام کند.

راه اندازی دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان بهاباد

راه اندازی دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان بهاباد

دفتر نمایندگی سازمان نظام  مهندسی ساختمان در شهرستان بهاباد راه اندازی می گردد

 

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد هدف از راه اندازی این دفترنمایندگی را توسعه خدمات مهندسی در این شهرستان با توجه به زلزله خیز بودن و هم‌چنین افزایش ساخت و سازهای شهری بیان کرد.

«مهدی سالاری» اظهار داشت: با راه اندازی این دفتر همه شهرستانهای استان از خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان بهره می برند و فرصت مناسبی برای استفاده از تخصص مهندسان استان فراهم خواهد شد.

در ادامه این نشست، موضوع مشارکت و ادغام نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی و نظارت عالیه اداره کل راه و شهرسازی بیان شد و در نهایت به شرط تأمین هزینه نیروی انسانی از طرف سازمان و مساعدت اداره کل راه وشهرسازی استان در برخی زمینه های مورد نظر سازمان به ویژه تامین زمین های مربوط به دفاتر اداری سازمان تصویب شد.

یکی دیگر از مباحث مورد بررسی در این نشست هیئت مدیره، بررسی جدول سقف معاملات موضوع ماده دوازده آئین نامه مالی و معاملاتی سازمان در سال نود و هشت بود که بعد از بررسی به تصویب رسید.

راه اندازی دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرستان بهاباد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این نشست هم‌چنین گزارش جلسه کمیسیون رؤسای سازمان‌های نظام مهندسی کشور را ارائه کرد.

هم‌چنین محسن صحراکاری خزانه دار سازمان، گزارشی از سفر خود و جمعی از مدیران سازمان به استان هرمزگان ارائه و به انتقال تجربیات این سفر در هیئت مدیره پرداخت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مهر ۹۸
505 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0