جلسه هماهنگی و بررسی فعالیت ها وتعاملات سازمان

جلسه مدیران بانک کشاورزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان یزد

جلسه هماهنگی و بررسی فعالیت ها وتعاملات سازمان نظام مهندسی کشاورزی وبانک کشاورزی با حضور دکتر کمندی،مدیر امور شعب استان یزد وهمراهان در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی برگزار شد.

کد خبر: 960318014 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ خرداد ۹۶ - ۳:۵۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد جلسه هماهنگی و بررسی فعالیت ها وتعاملات سازمان نظام مهندسی کشاورزی وبانک کشاورزی با حضور دکتر کمندی،مدیر امور شعب استان یزد وهمراهان در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی برگزار شد.جلسه مدیران بانک کشاورزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی

جلسه مدیران بانک کشاورزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی

جلسه مدیران بانک کشاورزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی

جلسه مدیران بانک کشاورزی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی

در ابتدای این جلسه،رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان یزد،با اشاره به  فعالیت های سازمان نظام مهندسی کشاورزی که با بانک کشاورزی مرتبط میشود ، خواستار تعامل هر چه بیشتر شعب این بانک با سازمان و بهر برداران بخش کشاورزی شد.

امور تسهیلات گلخانه ها، تهیه طرح های توجیهی اقتصادی دام و کشاورزی،تسریع در پرداخت تسهیلات ،برگزاری کلاس های آموزشی مرتبط،مباحث هواشناسی کشاورزی و…. از موضوعات مطرح شده  در این جلسه بود.

دکتر کمندی در این جلسه با استقبال از همکاری سازمان نظام  مهندسی جهت ساماندهی روابط بهره برداران  با این بانک جهت اخذ تسهیلات،در خصوص موانع و راهکارهای تسریع در پرداخت تسهیلات به بهره برداران در بخش کشاورزی مطالبی را ذکر نمودند. ایشان در خصوص رویکرد بانک در خصوص اعطا تسهیلات به بهر ه برداران گفتند: برنامه ما شناسایی ومعرفی افراد برای سرمایه گزاری  های کلان در بخش کشاورزی در سطح صنعتی و پیشرفته است و از این مقوله استقبال میکنیم.

در پایان مقرر شد تفاهم نامه ای جهت همکاریهای بیشتر بین طرفین تنظیم شود.

 

 

منبع: سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد

 

سوالات آزمون نظام مهندسی برق طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ خرداد ۹۶
1763 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0