نظارت جدی و بدون گذشت نظام مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

نظارت جدی و بدون گذشت نظام مهندسی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در دیدار با فرماندار اهواز بیان کرد: نظام مهندسی نظارت جدی و بدون گذشت را در دستورکار دارد.

کد خبر: 971110003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷ - ۹:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در دیدار با فرماندار اهواز بیان کرد: نظام مهندسی نظارت جدی و بدون گذشت را در دستورکار دارد.

نظارت جدی و بدون گذشت نظام مهندسی

نظارت جدی و بدون گذشت نظام مهندسی

نظارت جدی و بدون گذشت  نظام مهندسی

کمال دویده، ریاست سازمان استان با عنوان این که، سازمان نظام مهندسی ضمن تعامل با شهرداریها، سازندگان ساختمان و .. باید زمام امور ساخت و ساز را دست بگیرد، عنوان داشت: باید از پتانسیل و ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، بعنوان بزرگ ترین مجموعه تخصصی در سطح استان به بهترین شکل بهره برداری کرد.
وی با اشاره به این که نظام مهندسی ساختمان متشکل از گروهی از متخصصان است که می توانند کمک بزرگی برای استان باشند، اظهار داشت: سازمان تلاش بر تسریع، تسهیل و روان سازی ارائه خدمات مهندسی به مردم دارد.
در ادامه عالمی نیسی، فرماندار اهواز با اشاره به اهمیت و نقش سازمان نظام مهندسی در نظارت بر ساخت و سازهای استاندارد و پیش گیری از ساخت و سازهای غیر اصولی گفت: نظام مهندسی باید نظارت جدی و بدون تعارف را سرلوحه کارخود قرار دهد تا شاهد ارتقا کیفیت ساخت و ساز و ساختمانهای ایمن و مقاوم باشیم.

نظارت جدی و بدون گذشت نظام مهندسی

نیسی، با عنوان این که نظام مهندسی با تشکیل اتاق فکر و با استفاده از مشورت متخصصان میتواند نقش خیلی مهمی در توسعه و عمران شهری داشته باشد، خاطر نشان ساخت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان میتواند با برقراری تعامل با ارگانهای مرتبط با ساخت و ساز برنامه ریزیهای بلند مدتی داشته باشد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ بهمن ۹۷
562 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0