جداسازی کنتورهای آب در تهران با همکاری سازمان نظام مهندسی استان تهران جداسازی کنتورهای آب در تهران با همکاری سازمان نظام مهندسی استان تهران

جداسازی کنتورهای آب در تهران با همکاری سازمان نظام مهندسی استان تهران

جداسازی کنتورهای آب در تهران با همکاری سازمان نظام مهندسی استان تهران ،و تعبیه مکانهایی در ساختمانها، راه اندازی شد، مشترک بودن کنتورهای آب در اکثر ساختمانهای استان تهران مشکلات و معضلاتی را بوجود آورده است

کد خبر: 990218008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۹ - ۵:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جداسازی کنتورهای آب در تهران با همکاری سازمان نظام مهندسی استان تهران ،و تعبیه مکانهایی در ساختمانها، راه اندازی شد، مشترک بودن کنتورهای آب در اکثر ساختمانهای استان تهران مشکلات و معضلاتی را بوجود آورده است

جداسازی کنتورهای آب در تهران با همکاری سازمان نظام مهندسی استان تهران

جداسازی کنتورهای آب در تهران با همکاری سازمان نظام مهندسی استان تهران

کنتورهای آب در تهران جداسازی می گردد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیان کرد: با همکاری سازمان نظام مهندسی استان تهران و تعبیه مکانهایی در ساختمانها، کنتورهای آب جداسازی می گردد.

محمدرضا بختیاری بیان کرد: مشترک بودن کنتورهای آب در اکثر ساختمانهای استان تهران مشکلات و معضلاتی را بوجود آورده است که باید مانند کنتورهای برق و گاز جداسازی شود.

بختیاری گفت: طبق استانداردها و الزام های مصرف بهینه آب، جداسازی کنتورهای آب به سازمان نظام مهندسی ابلاغ شده است و تا در ساخت و سازها در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به این که جداسازی کنتورهای آب به صرفه جویی مصرف آب کمک میکند، اظهار داشت: این خواسته بحق مردم است چرا در برخی از واحدهای آپارتمانها شاهد مصرف بیش از حد هستیم این در حالی است که در برخی از واحدها آب کم مصرف میشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تصریح کرد: جداسازی کنتورهای آب باعث میشود تا شهروندان نسبت به مصرف آب اطلاع پیدا کنند و در بهینه مصرف کردن آن کوشا باشند.

وی، از شهروندان خواست با قرار گرفتن در آستانه گرما، آب را درست مصرف کنند تا از کمبود و قطعی آن جلوگیری گردد.

منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۹۹
381 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0