حساسیت کلیه بخش‌ ها در استان یزد نسبت به ساختمان‌سازی استاندار یزد

حساسیت کلیه بخش‌ ها در استان یزد نسبت به ساختمان‌سازی

استاندار یزد با عنوان این که کلیه بخش ‌ها در استان باید نسبت به ساختمان‌سازی حساسیت داشته باشند، بیان کرد: نظام مهندسی علاوه بر ساختمان‌سازی باید به جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرها توجه کند

کد خبر: 980119001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ فروردین ۹۸ - ۱۰:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،استاندار یزد با عنوان این که کلیه بخش ‌ها در استان باید نسبت به ساختمان‌سازی حساسیت داشته باشند، بیان کرد: نظام مهندسی علاوه بر ساختمان‌سازی باید به جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرها توجه کند.

حساسیت کلیه بخش‌ ها در استان یزد نسبت به ساختمان‌سازی

حساسیت کلیه بخش‌ ها در استان یزد نسبت به ساختمان‌سازی

کلیه بخش‌ ها در استان یزد باید نسبت به  ساختمان‌سازی حساسیت داشته باشند

محمدعلی طالبی در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی استان یزد با اشاره به شعار سال، تصریح کرد: رونق تولید مسئله بسیار مهمی است که همه بخش‌ها را شامل می گردد و توجه به صنعت ساختمان می‌ تواند موجب اثرگذاری مثبت در بخش‌های اقتصادی گردد.
وی، خواستار تشکیل شورای مسکن در استان شد و افزود: فعال‌سازی این بخش در استان می ‌تواند هم‌اندیشی با بخش خصوصی و هم‌چنین انجام سیاست گذاری‌های مناسب را در دستور کار خود قرار دهد.
استاندار یزد، وضعیت استان یزد را در بخش نظارت ‌های ساختمانی قابل تأمل ارزیابی کرد و گفت: یکی از مباحثی که باید در دستور کار قرار گیرد، حساسیت کلیه بخش ‌ها نسبت به ساختمان‌سازی در سطح استان است که تقویت کار نظارتی را نیز می ‌طلبد.
وی با تأکید بر این که شهرسازی مسئله بسیار مهمی است، گفت: شهر به‌مانند یک موجود زنده است که باید به جنبه ‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در آن توجه گردد و سازمان نظام مهندسی یکی از سازمان‌ هایی است که باید به آن اهتمام ویژه داشته باشد.

حساسیت کلیه بخش‌ ها در استان یزد نسبت به ساختمان‌سازی

طالبی با عنوان این که روح اجتماعی فعالیت‌ های مربوط به سازمان نظام مهندسی باید در شهرسازی جلوه‌گر گردد، گفت: با توجه به این که این گفتمان بین مدیران استان وجود دارد نیاز است که بخش خصوصی هم با این جریان هم‌نوایی لازم را داشته باشد.
استاندار یزد، با اشاره به این که خدمات فنی و مهندسی استان یزد چه در بخش ساختمان و چه سایر رشته‌های عمرانی باید در کشور بدرخشد، خاطر نشان ساخت: امیدوار هستیم در آینده نزدیک شاهد رفع بسیاری از مشکلات ساختمان‌ سازی در استان یزد باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ فروردین ۹۸
552 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0