انتخاب نخستین بانوي عضو هيات رييسه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضوي با راي حداكثري هيات مديره

کد خبر: 970809023 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۴:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، از آغاز تشكيل هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان، اکنون براي نخستین بار دبير هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان را زهرا زماني عهده دار گردید.

انتخاب نخستین بانوي عضو هيات رييسه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان

انتخاب نخستین بانوي عضو هيات رييسه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان

نخستین بانوي عضو هيات رييسه  سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضوي با راي حداكثري هيات مديره دوره هشتم انتخاب گردید.

زهرا زماني فوق ليسانس معماري، مدرس دانشگاه در رشته معماري و بیست و یک سال نيز در وزارت آموزش و پرورش مشغول بکار است.
زمانی، قابليتهاي بانوان را در عرصه هاي مختلف جامعه مفيد و ارزشمند ارزيابي و گفت: تمام تلاش خود را جهت اصلاح و بهبود فرآيندهاي سازماني در درون و برون سازمان انجام داده تا با همدلي و همراهي تك تك اعضا، سازماني درخور نام مهندس مجددا احيا شود.
وی، ارايه خدمات به كل جامعه مهندسي را در ابتدا و شناسايي، رسيدگي و پررنگ كردن بخش هاي مغفول مانده مرتبط با بانوان را در حوزه نظام مهندسي از اهداف بعدي خود ذکر كرد.

انتخاب نخستین بانوي عضو هيات رييسه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان

دبير سازمان با اشاره به اين كه بنايي كه از ابتدا درست پايه گذاري گردد مسلما نتيجه مطلوبي را به دنبال خواهد داشت، خاطر نشان کرد: با توجه به اين كه هيات مديره دوره هشتم در نگاه اول از يك ائتلاف (كه در تاريخ انتخابات سازمان نظام مهندسي ساختمان براي نخستین بار صورت گرفته) و از تخصصهاي مختلفي در زمينه هاي اجرايي، دانشگاهي، فرهنگي، فني و… تشكيل شده با درايت مهندس محمد حسين شركا ریاست سازمان، درصدديم بازآفريني حيثيت حرفه اي مهندسان بر پايه ساختاري بالنده و شفاف را در سازماني پويا، هماهنگ و نظام يافته در سرتاسر استان نهادينه كنيم.

منبع : سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضوي

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتشارات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
679 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0