انتخاب ریاست شورای مرکزی از وظایف وزارت راه و شهرسازی در نامه عضو نظام مهندسی کشور به وزیر راه و شهرسازی تاکید گردید:

انتخاب ریاست شورای مرکزی از وظایف وزارت راه و شهرسازی

طبق ماده صد و پانزده آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نشست شورای مرکزی برای انتخاب ریاست این شورا به دعوت وزیر راه و شهرسازی و به ریاست وی در این وزارتخانه تشکیل می‌ گردد که اعضا از میان خود ۳ نفر را بمنظور تعیین ریاست شورای به وزیر راه و شهرسازی معرفی می ‌کنند.

کد خبر: 971025005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ - ۹:۴۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،طبق ماده صد و پانزده آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نشست شورای مرکزی برای انتخاب ریاست این شورا به دعوت وزیر راه و شهرسازی و به ریاست وی در این وزارتخانه تشکیل می‌ گردد که اعضا از میان خود ۳ نفر را بمنظور تعیین ریاست شورای به وزیر راه و شهرسازی معرفی می ‌کنند.

انتخاب ریاست شورای مرکزی از وظایف وزارت راه و شهرسازی

انتخاب ریاست شورای مرکزی از وظایف وزارت راه و شهرسازی

انتخاب ریاست شورای مرکزی از وظایف وزارت  راه و شهرسازی است

طاهره نصر، عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در نامه به وزیر راه و شهرسازی و در پاسخ به وزیر راه و شهرسازی در مورد تاخیر در انتخاب ریاست شورا مرکزی، اظهار داشت: انتخاب ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان به عهده وزیر راه و شهرسازی است.
وی با اشاره به ماده صد و پانزده آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نشست شورای مرکزی برای انتخاب ریاست این شورا به دعوت وزیر راه و شهرسازی و به ریاست وی در این وزارتخانه تشکیل می‌ گردد که اعضا از میان خود ۳ نفر را بمنظور تعیین رئیس شورای به وزیر راه و شهرسازی معرفی می‌ کنند.
با توجه به تاکید قانون و توجه وزیر راه و شهرسازی این مساله از وظایف وزارتخانه مذکور است.

انتخاب ریاست شورای مرکزی از وظایف وزارت راه و شهرسازی

منبع: اسکان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ دی ۹۷
507 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0