انتخاب بازرسان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان بازرسان جدید سازمان

انتخاب بازرسان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان

مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان انتخاب بازرسان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بعد از تنفسی چند روزه و با دستور کار انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل برگزار گردید.

کد خبر: 190721011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ تیر ۹۸ - ۷:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان انتخاب بازرسان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بعد از تنفسی چند روزه و با دستور کار انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل برگزار گردید.

انتخاب بازرسان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان

انتخاب بازرسان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان

بازرسان جدید سازمان نظام مهندسی  ساختمان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

این آئین که با حضور مهندسان کهگیلویه و بویراحمد و با دستور نشست برگزاری انتخابات بازرسان سازمان برگزار گردید؛ از شش نفری که برای این امر معرفی شده بودند، ۲ نفر بعنوان عضو اصلی و یک نفر نیز بعنوان عضوعلی‎البدل انتخاب شدند.
کاندیداهای احراز عنوان بازرس سازمان هر یک در چند دقیقه به بیان رزومه‎ی کاری خود پرداختند و بعد از آن کار رأی‎گیری شروع شد.
با شمارش تعداد رای داخل صندوق، در نهایت مهندس مجتبی سلیمانی و عنایت اله جهان آرا به عنوان بازرسان اصلی و مهندس عزت اله عباسی نیز به عنوان بازرس علی البدل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انتخاب شدند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه این آئین، از مهندسان بعنوان شاکله و پایه و اساس سازمان یاد کرد و افزود: برای موفقیت، هیأت مدیره سازمان نیازمند حمایت همه جانبه تصمیم‎سازان استانی و مهندسان عضو سازمان و رمز موفقیت سازمان نیز بدون شک بسته همدلی و وحدت جامعه‎ی مهندسی استان است.
احمدرضا خورشیدی بیان کرد: بازرسان چشم امید مهندسان و البته بازوی هیئت مدیره جهت پیشبرد بهتر و قانونی تر امورات هستند.

انتخاب بازرسان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان

خورشیدی اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه‎های اصلی سازمان، امر اشتغال و کارآفرینی مهندسان است، تلاشمان را بر این مقوله گذاشتیم و هم چنان در ادامه نیز علاوه بر تلاش در جهت جلب رضایتمندی مردم عزیز استان، رفاه و بهبود شرایط مهندسان را نیز مد نظر خواهیم داشت، البته در این مسیر همدلی و وحدت، تلاش و حمایت جامعه مهندسی استان را برای موفقیت شرط اساسی می دانیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ تیر ۹۸
569 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0