غرس نهال توسط اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

غرس نهال توسط اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

بمناسبت روز درختکاری مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران نهال غرس می‌ کنند

کد خبر: 971208024 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ - ۵:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور،بمناسبت روز درختکاری مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران نهال غرس می‌ کنند

غرس نهال توسط اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

غرس نهال توسط اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

غرس نهال توسط اعضای سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان مازندران

حسین نعمتیان از مشارکت اعضای نظام مهندسی ساختمان استان در کاشت نهال در سطح استان خبر داد.
وی ادامه داپ: کاشت درخت یک رسالت اجتماعی در کشور محسوب می‌ گردد و توصیه دینی در این ارتباط بسیار زیاد است.
نعمتیان با اشاره به مزیت ‌های کاشت درخت و آلودگی ‌های زیست محیطی ناشی از فعالیت ‌های صنعتی، گفت: کاشت درخت یکی از مولفه‌های اساسی برای حفظ محیط زیست است و بهمین جهت حساسیت خاص اجتماعی را در بردارد.
عضو هیأت رئیسه سازمان با بیان این که یکی از دغدغه‌های مهندسان عضو حفظ محیط زیست بوده و در این ارتباط دغدغه خیلی جدی دارند، افزود: به پیشنهاد رئیس سازمان و اعضای هیأت مدیره کاشت درخت بصورت سازماندهی شده در این مجموعه پی‌گیری می‌گردد.
وی با بیان این که همه مهندسان عضو سازمان برای برگزاری این برنامه و مشارکت در کاشت درخت اعلام آمادگی کردند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی انجام شده با دفتر نمایندگی ‌های نظام مهندسی ساختمان در سطح استان بصورت ویژه مهندسان در این امر اجتماعی حافظ محیط زیست شرکت می ‌کنند.
نائب رئیس دوم نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیان این که محل کاشت مناسب درختان از قبل توسط شهرداری‌ ها تعین گردیده است، افزود: غرس نهال بومی و متناسب با اقلیم استان مازندران در برنامه کاری قرار دارد.
نعمتیان تصریح کرد: با توجه به گستردگی مازندران و ضرورت هماهنگی در این ارتباط و برنامه‌ریزی برای مشارکت بیش تر اعضای نظام مهندسی ساختمان استان در برنامه غرس درخت تلاش می ‌کنیم که اجرای این برنامه بمدت ۳ روز در دستور کار قرار گیرد.

غرس نهال توسط اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

وی یاد آور شد: یکی از دغدغه ‌های جدی بعد از کاشت درخت بوده اقدامات لازم برای نگهداری درختان هم در برنامه کاری قرار دارد
نائب رئیس دوم نظام مهندسی ساختمان مازندران یاد آور شد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده بیش از پنج هزار اصله درخت توسط مهندسان ساختمان استان مازندران در شهرهای مختلف غرس می ‌گردد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران داری سی و پنج هزار عضو و بیش از بیست و یک دفتر نمایندگی در سطح شهرهای استان است.
وی در خاتمه افزود: رییس سازمان طی نامه ای برنامه ریزی نکوداشت روز درختکاری را به دفاتر اعلام کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی نقشه برداری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۷
519 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0