رضایت بخش عملکرد انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان آمل

رضایت بخش عملکرد انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان آمل

کد خبر: 970607001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ شهریور ۹۷ - ۷:۳۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نطام مهندسی  کشور،مایه افتخار است که در استان مازندران چنین انجمنی وجود دارد که آمل را بعنوان یک شهرستان ویژه عنوان نموده است.

رضایت بخش عملکرد انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان آمل

رضایت بخش عملکرد انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان آمل

رضایت بخش عملکرد انجمن انبوه سازان و سازندگان  مسکن و ساختمان آمل

هومن موتمنی _  ریاست اداره نظام مهندسی، مقررات ملی و توسعه فناوریهای نوین راه و شهرسازی مازندران در جلسه مشترک با ریاست و اعضای هیئت مدیره انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان آمل به اقدامات قابل توجه این انجمن در مورد برگزاری دوره های آموزشی، کنترل و پایش مصالح اشاره کرد و ادامه داد: مایه افتخار است که در استان مازندران چنین انجمنی وجود دارد که آمل را بعنوان یک شهرستان ویژه مطرح کرده است.
موتمنی با اشاره به این که عملکرد این انجمن درجهت بهبود ساخت وساز و کمک به مردم میباشد، گفت: بسیار خرسند هستم که نزدیک به  ده سال از فعالیت این انجمن میگذرد و علی رغم همه بی مهری در مسیر صنفی خود ثابت قدم بودید.
وی تصریح کرد: این انجمن سرپا، پویا و زنده میباشد که توانسته با سازماندهی قابل قبول تشکیلات خود را خوب حفظ کند.
رییس اداره نظام مهندسی، مقررات ملی و توسعه فناوری های نوین راه وشهرسازی مازندران ادامه داد: امروز این نوید را به شما عزیزان میدهم که مدیرکل قوی، شجاع و قانونمند جناب دکتر بهادری، مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی مازندران را به عهده دارد و قطعا مشکلاتی که پیش روی این انجمن میباشد حل خواهد شد.
موتمنی با تاکید بر این که حضور شما درعرصه ساخت و ساز موحب ایجاد اشتغال بیش تری می گردد، یاد آور شد: خوشبختانه عملکرد شما در بحث آموزش و کنترل پایش مصالح در استان قابل دفاع است و این ۲ موضوع در مبحث مقررات ملی ساختمان هم دیده شده است.
موتمنی ادامه داد: دوره مدیریت، اقتصاد و اخلاق حرفه ای به انبوه سازان آمل آموزش داده شود که جلب اعتماد عمومی مردم سرمایه بزرگی است.
وی با اشاره به این که مسکن گران ترین محصول یک خانواده در طول زندگی میباشد که آن را تهیه میکنند، افزود: بیش ترین مشکلات درعرصه ساخت و ساز مشکل مدیریتی میباشد، کیفیت یعنی سرمایه گذاری و اگر کیفیت داشته باشیم به جای محصول مشتری بر میگردد و ما نباید امروز را نگاه کنیم بلکه باید به آینده هم توجه داشته باشیم.
رییس اداره نظام مهندسی، مقررات ملی و توسعه فناوری های نوین راه وشهرسازی مازندران، اظهار داشت: گرایش ما درآموزش باید این باشد به سمت مدیریتی برویم و به اصول اقتصادی توجه کنیم و اگر قرار است دراستان مازندران در بحث ساخت و ساز اتفاقی بیافتد قطعا آمل در رتبه نخست قرار دارد.
موتمنی گفت: مازندران بعنوان دبیرخانه دایمی ایمنی در سطح کشور میباشد و قراراست که به زودی گردهمایی ای در این مورپ در استان برگزار گردد و این انجمن میتواند با ارائه عملکرد خوب نقش آفرینی کند.
موتمنی با عنوان این که بازآفرینی شهری، رویکردی نو در نوسازی بافتهای فرسوده شهری میباشد، ادامه داد: این انجمن میتواند در این بخش ورود پیدا کند و پیوند خوبی با اداره کل راه و شهرسازی مازندران داشته باشد.

رضایت بخش عملکرد انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان آمل

جهانگیر آذری _ ریاست هیئت مدیره انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان آمل با تشریح اقدامات صورت پذیرفته درجهت افزایش بازدهی کاری اعضا، بیان کرد: خوشبختانه این انجمن از سال هشتاد و شش موجودیت خود را اعلام کرد و تا به حال توانسته است فراز و نشیبهایی را علی رغم همه کارشکنیهایی که علیه این انجمن صورت گرفته بود بگذراند و به کارش ادامه دهد.
آذری گفت: انجمن انبوه سازان علاوه بر آمل در شهرهای دیگری همانند بابل، بهشهر، چالوس، نوشهر، بابلسر و محمودآباد راه اندازی گردید که زیر نظر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دارای اعتبارنامه هستیم.
وی تصریح کرد: متاسفانه لابیهایی که در کشور شکل گرفته مانع شد تا انجمن انبوه سازان به حق و حقوق خودش برسد.
رییس هیئت مدیره انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان آمل، گفت: این انجمن رابطه خیلی خوبی با ادارات، سازمانها، ادارات کل و شهرداری آمل دارد و انتظار داریم که با حضور خودتان در این انجمن نسبت به بحث صدور پروانه تشخیص صلاحیت همکاری صورت پذیرد.
آذری تاکید کرد: جادارد از توجهات ویژه جنابعالی در نظام دادن به امور نظام و انبوه سازان نهایت تشکر را داشته باشیم و انتظار داریم که با وجود حضرتعالی از مبادی قانونی به حق وحقوق خود برسیم.
آذری به اقدامات خیلی مفید و ارزنده این انجمن در امر آموزش اشاره کرد و افزود: در زمینه آموزش خیلی فعال عمل میکنیم و جزو فعال ترین انجمنهای انبوه سازان در کشور میباشیم که به لحاظ تعداد اعضا فعالیت گسترده ای داریم.
وی تصریح کرد: به لحاظ اهمیت دادن به ساخت و سازها نشست های متعددی را با فرماندار آمل و معدن داران داشتیم که با پیگیریهای فرماندار، کمیته پایش مصالح در فرمانداری آمل تشکیل گردید که دبیرخانه آن در این انجمن مستقر میباشد.
رییس هیئت مدیره انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان آمل، در مورد خرید بتن آماده توسط اعضا، گفت: خوشبختانه در این بخش خوب عمل کردیم و با همکاری آزمایشگاه مکانیک شن و ماسه، معادن شهر آمل مورد آزمایش و پایش قرار گرفت و تمامی اعضا مکلف شدند شن و ماسه را از معادنی که مورد ئائید است مورد استفاده قرار دهند.
آذری هم چنین از برگزاری گردهمایی بتن پرمقاومت باحضور مسئولین، اساتید دانشگاه ها و دویست و پنجاه نفر از مهندسین خبرداد.
در این جلسه، اردشیر لاریجانی، بهنام ولی زاده، ابراهیم حیدری و محمدرضا توکل نژاد از اعضای هیئت مدیره و مهندس نواب طاهری مسئول کمیته آموزش و تحقیقات انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان آمل حاضر بودند و در مورد مسائل و مشکلات انجمن مطالبی را عنوان کردند.
در خاتمه ساختمانهای در دست ساخت توسط اعضای انجمن مورد بازدید قرار گرفت.

منبع : کمال آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ شهریور ۹۷
1200 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0