نمونه بودن سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد

نمونه بودن سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این که در لرستان از سرمایه عظیم نه هزار مهندس برخورداریم، اظهار داشت: ساختمان جدید نظام مهندسی استان باید یک بنای الگو و نمونه باشد.

کد خبر: 971208015 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ - ۴:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این که در لرستان از سرمایه عظیم نه هزار مهندس برخورداریم، اظهار داشت: ساختمان جدید نظام مهندسی استان باید یک بنای الگو و نمونه باشد.

نمونه بودن سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

نمونه بودن سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

ساختمان جدید سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان لرستان باید نمونه باشد.

آیت الله سید احمد میرعمادی در مراسم شروع عملیات اجرائی پروژه ساختمان نظام مهندسی لرستان ضمن تبریک روز مهندس، گفت: قطعا پیشرفت و تعالی در سایه کاردانی و کارشناسی است؛ هر ایده و نظری اگر طبق مهندسی و کار کارشناسی شکل بگیرد پایدار میماند.
میرعمادی با عنوان این که خدا را شکر میکنیم که در سایه انقلاب شاهد رشد و پرورش نیروهای کارشناس و مهندس هستیم که بهره علمی فراوان دارند، اظهار داشت: امروز بیش از نه هزار مهندس تحت پوشش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان است، این نویدی خیلی خوب و ارزشمند است که از این سرمایه عظیم برخوردار هستیم.

وی با اشاره به بازدید از زیردریاییها و ناوچه های ساخت مهندسان ایرانی در بندرعباس افزود: این کار مهندسان پیچیدگیها و ویژگیهای خاص خود را داشت، در کار نظام مهندسی ساختمان هم همین‌طور است، حوادث متعدد سیل و زمین لرزه و … را میبینیم که عقلانیت حکم میکند بنای مستحکم و زیبا بسازیم و این اقدام از طرف مهندسان عملی می گردد.


میرعمادی با عنوان این که در ساخت و سازها باید این نکته را رعایت کنیم که بنای ما استحکام درونی و زیبایی بیرونی داشته باشد، خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم پروژه ساختمان نظام مهندسی ساختمان لرستان به لحاظ استحکام و زیبایی یک کار الگو و نمونه در استان باشد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۷
553 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0