صفا، صداقت، پاکدستی مهم‌ترین ویژگی مدیرعامل جدید گل گهر ریاست سازمان نظام مهندسی ایران بیان کرد:

صفا، صداقت، پاکدستی مهم‌ترین ویژگی مدیرعامل جدید گل گهر

داریوش اسماعیلی در مراسم معارفه ملارحمان بیان داشت: صفا، صداقت، پاکدستی از جمله مهم‌ترین ویژگی ملا رحمان، مدیرعامل جدید گل گهر است.

کد خبر: 980312012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ - ۴:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،داریوش اسماعیلی در مراسم معارفه ملارحمان بیان داشت: صفا، صداقت، پاکدستی از جمله مهم‌ترین ویژگی ملا رحمان، مدیرعامل جدید گل گهر است.

صفا، صداقت، پاکدستی مهم‌ترین ویژگی مدیرعامل جدید گل گهر

صفا، صداقت، پاکدستی مهم‌ترین ویژگی مدیرعامل جدید گل گهر

صفا، صداقت، پاکدستی مهم‌ترین ویژگی مدیرعامل  جدید گل گهر است

 

وی، در ارتباط با اکتشاف و اهمیت ظرفیت استخراج سخن گفت.

رئیس نظام مهندسی ایران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: از کلیه کسانی که در زمینه صنعت و معدن فعالیت می‌ کنند، تشکر می‌ کنم.

صفا، صداقت، پاکدستی و تجربه را از جمله مهم ‌ترین خصوصیات ملارحمان ذکر کرد و ادامه داد: آن چه که در بخش ‌های معدن اتفاق افتاده و در بخش‌ های دیگر نبوده، پدیده نقشه راه معدن است.

اسماعیلی اظهار داشت: ما هیچ شکی نداریم که معدن می ‌تواند جایگاه ویژه‌ای در صادرات داشته باشد و هم‌چنان که مقام معظم رهبری فرمودند جایگزین نفت و گاز در صادرات گردد.

اسماعیلی، با اشاره به اهمیت بخش خصوصی در استخراج افزود: در ۱۴۰۴ مجموعه‌هایی همچون گلگهر می ‌تواند بعنوان بخش خصوصی در این زمینه موثر باشد.

رئیس نظام مهندسی ایران و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت ‌ها باید آماده‌سازی گردد.

وی تصریح کرد: در بخش اکتشاف به شدت نیاز به توسعه اکتشاف است. در سال ۱۴۰۴ بنا داریم که پنجاه و پنج میلیون تن فولاد تولید کنیم و فرض ما این باشد که به ازای هر تن فولاد بطور متوسط ۲.۸ تن سنگ آهن نیاز داشته باشیم در نتیجه از ۱۴۰۴ سالانه نیاز به صد و شصت میلیون تن سنگ آهن داریم تا بعنوان خوراک به کارخانجات بدهیم. چه میزان اکنون سنگ آهن داریم؟چیزی در حدود سه میلیارد تن ذخیره سنگ آهن حتمی شناخته شده است که اگر بخواهیم با یک ظریب هفت دهم میزان برداشت در کارخانجات کنسانتره را در نظر بگیریم در حدود ۲.۱ میلیارد تن سنگ آهن داریم.

صفا، صداقت، پاکدستی مهم‌ترین ویژگی مدیرعامل جدید گل گهر

اگر این میزان را تقسیم بر صد و شصت میلیون تن کنیم عددی در حدود سیزده میلیون تن می‌ شود، اگر سنگ آهن ما همین میزان باشد تنها برای سیزده سال سنگ آهن برای معادن داریم.

مجموعه‌ای از صنایع معدنی ایجاد کرده‌ایم که اگر بخواهیم عمر بیست ساله برای کارخانه جات معدنی موجود در نظر بگیریم نیاز به دو میلیارد تن سنگ آهن کم داریم که نشان دهنده اهمیت اکتشاف سنگ آهن است.

منبع: گسترش نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ خرداد ۹۸
733 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0