‍ اجرای برنامه کوهپیمایی و طبیعت گردی به مناسبت هفته مهندس سالاری

‍ اجرای برنامه کوهپیمایی و طبیعت گردی به مناسبت هفته مهندس

مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در آخرین روز از هفته مهندس در یک برنامه کوهپیمایی و طبیعت گردی شرکت نمودند.

کد خبر: 971211018 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ اسفند ۹۷ - ۵:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در آخرین روز از هفته مهندس در یک برنامه کوهپیمایی و طبیعت گردی شرکت نمودند.

‍ اجرای برنامه کوهپیمایی و طبیعت گردی به مناسبت هفته مهندس

‍ اجرای برنامه کوهپیمایی و طبیعت گردی به مناسبت هفته مهندس

‍ اجرای برنامه کوهپیمایی و طبیعت گردی  به مناسبت هفته مهندس

در این برنامه جمعی از مهندسان بهمراه خانواده های خود ساعت شش بامداد با حضور در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان بوسیله چند دستگاه اتوبوس و نیز خودروهای شخصی راهی شهرستان تفت و تفرجگاه دره گاهان شدند و در آن جا بعد از کوهپیمایی وگردش در طبیعت زیبا و مفرح منطقه در محل آبشار دره گاهان تجمع کردند.
تنی چند از شرکت کنندگان در این برنامه کوهپیمایی از این برنامه ابراز رضایت کردند و خواستار تداوم آن شدند.
سالاری، ریاست سازمان استان نیز ضمن تشکر از حضور فعال مهندسان در برنامه‌های اختصاصی هفته مهندس ابراز امیدواری کرد، اینگونه برنامه ها در جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه مهندسی و وحدت و همدلی و انسجام هرچه بیش تر آنها موثر باشد.
سالاری از مهندسان عضو سازمان خواست دیدگاه ‌ها و پیشنهادات خود را برای اجرای چنین برنامه هایی به روابط عمومی سازمان منعکس کنند تا در برنامه ریزیهای آینده از آن ها استفاده گردد.
رییس سازمان استان از مهندسان و خانواده‌های آنها که یک روز تعطیل خود را برای عزیمت به این منطقه کوهستانی اختصاص داده و فضای گرم و صمیمی را بوجود آورده بودند سپاسگزاری کرد.
اضافه می گردد، از شرکت کنندگان در این برنامه کوهپیمایی در خاتمه به صرف صبحانه پذیرایی بعمل آمد. لازم به ذکر است جمعی از مهندسان عضو سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشاورزی و منابع طبیعی و معدن و بسیج مهندسین نیز بهمراه خانوادههای خود در این برنامه کوهپیمایی و طبیعت گردی شرکت نمودند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اسفند ۹۷
488 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0