بازنگری قوانین مهندسی کشور محمد جواد کولیوند

بازنگری قوانین مهندسی کشور

محمد جواد کولیوند - نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی مهندسان جریان آزاد مهندسی استان البرز با بیان این مطلب بیان کرد: آن چه که در حال حاضر در حوزه نظام مهندسی وجود دارد، وجود برخی از قوانینی است که نتوانسته نیازهای مهندسی کشور را مرتفع کند.

کد خبر: 970903010 تاریخ انتشار: شنبه ۳ آذر ۹۷ - ۲:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمد جواد کولیوند – نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی مهندسان جریان آزاد مهندسی استان البرز با بیان این مطلب بیان کرد: آن چه که در حال حاضر در حوزه نظام مهندسی وجود دارد، وجود برخی از قوانینی است که نتوانسته نیازهای مهندسی کشور را مرتفع کند.

بازنگری قوانین مهندسی کشور

بازنگری قوانین مهندسی کشور

بازنگری قوانین مهندسی  کشور

وی ادامه داد: توجه به قوانین مهندسی میتواند نظام بخشی مناسبی را در شهرها به وجود آورد.
محمد جواد کولیوند ادامه داد: در صنف ساختمان چندین رکن از جمله دولت، سازمان نظام مهندسی، سازندگان، شهرداری و موثر است که در کنار یک دیگر میتواند به توسعه علمی شهرها کمک شایانی نماید.
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی به جوان گرایی در حوزه نظام مهندسی اشاره کرده و افزود: بهتر است در سازمان به جوان ها میدان داده شود. آموزش مجدد در سازمان باید صورت گیرد تا مهندسان بروز باشند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: شور جوانی باید در رگ های نظام مهندسی بدمد تا بتواند تحولات جدی و اساسی را در بخش مهندسی کشور استان را مشاهده کرد.
وی تصریح کرد: جوانان و مستعدان حوزه مهندسی استان با شناخت شرایط و ایجاد بسترهای مناسب برای رشد میتوانند به اعواجاجی که در این حوزه در البرز وجود دارد سامان بدهند.

بازنگری قوانین مهندسی کشور

وی یاد آور شد: در این بخش به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم را دارم تا اگر نیاز به اصلاح قوانین و یا تغییر و یا وضع قوانین جدید وجود داشت، این اقدامات از طرف کمیسیون شوراها و بنده در مجلس پیگیری و دنبال نمایم.
کولیوند در خاتمه از مهندسان جوان خواست تا با ارائه نظرات خود و ارائه آن، در ایجاد شهری آبادتر و مهندسی تر تلاش کنند.

منبع : سپیدار نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آذر ۹۷
829 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0