بازنگری فعالیت کمیسیون‌های ماده پنج و صد مدیر کل راه و شهرسازی استان قم

بازنگری فعالیت کمیسیون‌های ماده پنج و صد

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به فعالیتهای کمیسیون ماده صد و ماده پنج، گفت: این شرایط خوبی نیست که وقت ما دائم باید در این کمیسیونها برای بررسی درخواستها در جهت اقتصادی کردن پروژه ها صرف گردد.

کد خبر: 971204008 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۹۷ - ۱۱:۲۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به فعالیتهای کمیسیون ماده صد و ماده پنج، گفت: این شرایط خوبی نیست که وقت ما دائم باید در این کمیسیونها برای بررسی درخواستها در جهت اقتصادی کردن پروژه ها صرف گردد.

بازنگری فعالیت کمیسیون‌های ماده پنج و صد

بازنگری فعالیت کمیسیون‌های ماده پنج و صد

فعالیت کمیسیونهای  ماده  پنج و صد نیازمند بازنگری است

حسن صبوری در نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، ادامه داد: امروز کشور و مردم مشکلات اقتصادی زیادی دارند و نگاه ما در زمینه وضع تعرفه باید کنترل قیمتها باشد، هر چند معتقد هستیم که مهندسان نیز جزئی از همین مردم هستند و نباید اجحافی در حق مهندسان صورت پذیرد و باید به سمت واقعی کردن تعرفه ها حرکت کرد.
وی، در زمینه وضعیت سیما و منظر شهر قم نیز اظهار داشت: کمیته ای برای این امر تشکیل شده و این کمیته به سطح شورای سیما و منظر استان نیز ارتقاء یافت؛ ولی متاسفانه همکاری خوبی از طرف دستگاه‌های مرتبط با این امر صورت نگرفت که انتظار میرود موضوعات سیما و منظر شهری در سطح استان با جدیت دنبال گردد.
صبوری، الکترونیکی کردن خدمات را موضوع مهمی دانست و خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم با تفاهم‌نامه ای که بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و اداره کل راه و شهرسازی قم منعقد شده بتوان قدم های خوبی در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی برداریم.

بازنگری فعالیت کمیسیون‌های ماده پنج و صد

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۷
555 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0