بررسی سر فصلهای آموزشی در جلسه مشترک کمیسیون آموزش و پژوهش جوان مجیدی

بررسی سر فصلهای آموزشی در جلسه مشترک کمیسیون آموزش و پژوهش با گروه تخصصی معماری

کمیسیون آموزش، پژوهش و انتشارات شورای مرکزی در جلسه مشترک خود که روز سوم دی ماه با گروه تخصصی معماری برگزار گردید، سر فصلهای دروس آموزشی این رشته را بررسی کرد.

کد خبر: 971005018 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ دی ۹۷ - ۷:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی​ کشور،کمیسیون آموزش، پژوهش و انتشارات شورای مرکزی در جلسه مشترک خود که روز سوم دی ماه با گروه تخصصی معماری برگزار گردید، سر فصلهای دروس آموزشی این رشته را بررسی کرد.

بررسی سر فصلهای آموزشی در جلسه مشترک  کمیسیون آموزش و پژوهش با گروه تخصصی معماری

بررسی سر فصلهای آموزشی در جلسه مشترک کمیسیون آموزش و پژوهش

بررسی سر فصلهای آموزشی در جلسه مشترک کمیسیون آموزش و پژوهش

جوان مجیدی _ ریاست این کمیسون در گفتگو با روابط عمومی شورای مرکزی در این مورد، بیان کرد: سرفصلهای دروس ارتقاء پایه و ورود به حرفه طبق راهبرد آموزش مستمر و با همکاری اعضای گروههای تخصصی رشته های ۷ گانه در شورای مرکزی در دست بررسی است تا بعد از جمع بندی نهایی در قالب جداولی به شورای تدوین مقررات ملی فرستاده شود.
به گفته مجیدی، راهبرد آموزشی مستمر به گونه ای سیاستگذاری شده که مهندسان بعد از فراغت از تحصیل در زمان کارورزی و در طول دوره حرفه ای، این دوره های آموزشی را که به ۲ صورت اجباری و اختیاری گرداوری شده اند طی کنند.
ریاست این کمیسون تصریح کرد: برای تعمیق این سرفصلهای آموزشی از سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استان ها نیز نظرخواهی شده و شامل عناوین دوره ها، ساعات درسی، محتوای دروس و منابع آموزشی است.

بررسی سر فصلهای آموزشی در جلسه مشترک کمیسیون آموزش و پژوهش

جوان ابراز امیدواری کرد تا نیمه دی ماه بررسی سرفصلهای آموزشی با همکاری گروههای تخصصی پایان پذیرد و با همکاری شورای آموزش و ترویج مقررات به صورت نظام مند تصویب و از طرف وزارتخانه ابلاغ گردد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ دی ۹۷
699 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0