تکریم ارباب رجوع مهم ترین اصل نیل به اهداف سازمان حسین اصلانی

تکریم ارباب رجوع مهم ترین اصل نیل به اهداف سازمان

حسین اصلانی _ مدیر امور اداری، در نشست مشترک هیات مدیره با پرسنل و مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، گفت: امیدوار هستم این جلسه صمیمانه زمینه ای را برای یک آغاز خوب، هدفمند، پویا و سرنوشت ساز با نگاهی متعهد و به هم نزدیک فراهم کند.

کد خبر: 970821015 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷ - ۶:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان خوزستان،حسین اصلانی _ مدیر امور اداری، در نشست مشترک هیات مدیره با پرسنل و مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، گفت: امیدوار هستم این جلسه صمیمانه زمینه ای را برای یک آغاز خوب، هدفمند، پویا و سرنوشت ساز با نگاهی متعهد و به هم نزدیک فراهم کند.

تکریم ارباب رجوع مهم ترین اصل نیل به اهداف سازمان

تکریم ارباب رجوع مهم ترین اصل نیل به اهداف سازمان

تکریم ارباب رجوع مهم ترین اصل نیل به  اهداف سازمان است

اصلانی به انتظارات هیات مدیره و هیات رئیسه سازمان از پرسنل اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ترین موارد که باید مد نظر پرسنل باشد پرهیز جدی از خارج نمودن هرگونه اخبار، اسرار و اطلاعات درون سازمانی است و پرسنل موظف هستند موارد را فقط به مافوق خود اطلاع دهند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ و رعایت شئونات اداری تاکید و عنوان کرد: حفظ و رعایت تمامی شئونات اداری و عرفی حاکم بر ادارت و ارگانها در محل کار بطور کامل و در شان کارکنان مدنظر قرار بگیرد.
مدیر امور اداری، به اصل تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: پاسخگویی محترمانه و صبورانه کارکنان و مدیران به ارباب رجوع و اعضای سازمان به نحوی که رضایت آنها جلب شود یکی از اساسی ترین دستاوردهای ما در رفع مشکلات برای نیل به اهداف سازمان است.
وی در ادامه دل نگرانیها و دغدغه های کارکنان سازمان را مطرح و تصریح کرد: از انتظارات کارکنان میتوان به تقاضای ترمیم حقوق و مزایا، اعطای تسهیلات با بهره کم و دوره بازپرداخت بلند مدت جهت کمک هزینه خرید مسکن، ایجاد امنیت شغلی و… اشاره کرد.

تکریم ارباب رجوع مهم ترین اصل نیل به اهداف سازمان

اصلانی، همچنین اشاره ای به برنامه احتمالی تعدیل نیرو کرد و گفت: امیدوار هستم با نگاه مسئولانه و دلسوزانه ای که در هیات مدیره سراغ داریم به پایه و اساس اصلی این زیر برنامه بعنوان گامی از گام های برنامه بزرگتر که همانا کاهش زیان و افزایش سود سازمان است عمیق تر توجه کنند و پیاده سازی برنامه اصلی را با زیر برنامه های دیگر آن شروع کنند و جلو ببرند که نیاز به تعدیل حتی یک نیرو هم نباشد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۹۷
703 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0