تکریم از خدمات پیشکسوتان مهندسی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی تکریم از خدمات پیشکسوتان مهندسی

تکریم از خدمات پیشکسوتان مهندسی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام و صیادی

در راستای تکریم خدمات پیشکسوتان مهندسی، بهره گیری از تجربه های ارزشمند و اعتقاد و التزام به اخلاق حرفه ای رستمی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام و صیادی از اعضای هیات مدیره با حضور در منزل بزرگی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه و صادقانه وی با ارائه گزارشی از عملکرد هیات مدیره دوره هشتم و برنامه های در دست اقدام، به بحث و تبادل نظر در ارتباط با مسائل مختلف جامعه مهندسی و سازمان استان پرداختند.

کد خبر: 190623003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ تیر ۹۸ - ۳:۵۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان ایلام،در راستای تکریم خدمات پیشکسوتان مهندسی، بهره گیری از تجربه های ارزشمند و اعتقاد و التزام به اخلاق حرفه ای رستمی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام و صیادی از اعضای هیات مدیره با حضور در منزل بزرگی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه و صادقانه وی با ارائه گزارشی از عملکرد هیات مدیره دوره هشتم و برنامه های در دست اقدام، به بحث و تبادل نظر در ارتباط با مسائل مختلف جامعه مهندسی و سازمان استان پرداختند.

تکریم از خدمات پیشکسوتان مهندسی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی

تکریم از خدمات پیشکسوتان مهندسی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی

تکریم از خدمات پیشکسوتان مهندسی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام و صیادی

بزرگی هم با اظهار خرسندی از روند کاری و اجرایی سازمان ضمن بیان رهنمودهای مشفقانه، برای هیات مدیره آرزوی موفقیت کرد. در خاتمه این دیدار که در فضایی گرم و صمیمی برگزار گردید، رییس سازمان استان ضمن تشکر از خدمات گرانقدر بزرگی تاکید کرد که رهنمودهای ارزشمند وی در جهت اعتلای سازمان و ارتقا کیفیت خدمات مهندسی حتما سرلوحه کار و برنامه ریزی هیات مدیره قرار خواهد گرفت. به گفته ریاست سازمان استان، حضور در منزل بزرگان و پیشکسوتان سازمان به جهت تکریم این بزرگواران و استفاده از تجربیات گرانقدر آن ها از جمله برنامه هایی است که ان شالله ادامه خواهد یافت.

تکریم از خدمات پیشکسوتان مهندسی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ تیر ۹۸
775 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0