آیین تکریم و معارفه گروهها و کمیسیون های تخصصی سازمان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

برگزاری آیین تکریم و معارفه گروهها و کمیسیون های تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی بیان کرد: نگاه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، در جهت هم افزایی با کمیسیونهای تخصصی است و تلاش ما بر این است تا از ظرفیت و پتانسیل این گروهها و کمیسیونها در فرصتها و قسمتهای مختلف استفاده گردد.

کد خبر: 971115018 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷ - ۷:۵۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی بیان کرد: نگاه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، در جهت هم افزایی با کمیسیونهای تخصصی است و تلاش ما بر این است تا از ظرفیت و پتانسیل این گروهها و کمیسیونها در فرصتها و قسمتهای مختلف استفاده گردد.

آیین تکریم و معارفه گروهها و کمیسیون های تخصصی سازمان

آیین تکریم و معارفه گروهها و کمیسیون های تخصصی سازمان

آیین تکریم و معارفه گروهها  و کمیسیون های تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی برگزار گردید.

علی اکبر رمضانی در شروع این آیین گفت: هدف از تأسیس سازمان، مشارکت همه جانبه در امور حرفه ای است و اعتقاد ما بر این است که مواردی که در گروه تخصصی تجزیه، تحلیل و پخته می گردد از اعتبار بالایی برخوردار است، لذا بهمین علت، آئین‌نامه اجرایی قسمت مهم کارهای تخصصی را در حیطه گروه های تخصصی دیده است.
رئیس سازمان استان ادامه داد: هم اکنون جایگاه گروه های تخصصی جایگاه ویژه ای است و قانون و آئین نامه اجرایی نیز این جایگاه را تثبیت کرده است.
وی اظهار داشت: کمیسیونهای تخصصی تمام اطلاعات فنی و تخصصی را در استان پایش و جمع آوری میکنند تا به یک دسته بندی برای تشخیص سره از ناسره برسند و در نهایت اطلاعات پالایش شده، بعنوان مبانی در دستور کار گروه قرار میگیرد و تبدیل به پیشنهادی می گردد تا هیات مدیره در تصمیمات خود از آن استفاده کند.
عالی ترین مقام نظارتی بر ساخت و ساز در استان، با عنوان این که گروه های تخصصی موتور محرکه تصمیمات مباحث تخصصی در هیات مدیره هستند، گفت: گروه های تخصصی باید به موضوعات استانی عمیق تر و وسیع تر بپردازند و در حوزه تخصصی در استان قابلیت ارزش گذاری در حوزه ملی و فرا استانی را داشته باشند.

آیین تکریم و معارفه گروهها و کمیسیون های تخصصی سازمان

رمضانی در ادامه از تشکیل کمیسیون تخصصی در شهرستانهای شیروان و اسفراین با توجه به سیاستها و برنامه های توسعه اعتلایی سازمان خبر داد.
عضو هیات رئیسه شورای مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: گروه های تخصصی باید در توسعه آموزشهای حرفه ای نگاه ویژه ای داشته باشند و مسئولیتهای مهندسان را با توجه به رشته و تخصص آن ها تعریف کنند و توجه به ارائه پیشنهاد دوره های آموزشی در راستای آماده کردن مهندسان برای خدمات بهتر از گذشته را در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی عمران pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۹۷
546 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0