درخواست شفافیت از ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران درخواست شفافیت

درخواست شفافیت از ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

به دنبال حضور رئیس و برخی از اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران در برنامه راه سوم، علی نبی یی دبیر هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران در نامه ای خطاب به محمد طاهری نسبت ابهامات حول برنامه راه سوم شبکه اول سیما درخواست پاسخگویی کرد.

کد خبر: 190925005 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ مهر ۹۸ - ۴:۱۶ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،به دنبال حضور رئیس و برخی از اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران در برنامه راه سوم، علی نبی یی دبیر هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران در نامه ای خطاب به محمد طاهری نسبت ابهامات حول برنامه راه سوم شبکه اول سیما درخواست پاسخگویی کرد.

درخواست شفافیت از ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

درخواست شفافیت از ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

درخواست شفافیت از ریاست  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

در این نامه آمده است همان‌گونه که مستحضر هستید، برنامه راه سوم با حضور جنابعالی و برخی از اعضای هیات مدیره در محل ساختمان نظام مهندسی استان تهران ضبط و قسمت اول آن از شبکه یک صدا و سیما پخش گردید، فارغ از هرگونه اهداف مورد نظر جنابعالی در انجام این امر، موضوع فوق سبب ایجاد ابهام در اذهان عمومی مهندسان بویژه اعضاء هیات مدیره شده است. در ادامه این نامه آمده است از آن جا که یکی از وظایف ذاتی هیات رئیسه بویژه دبیر سازمان، آگاهی از برنامه ها و جزئیات آن جهت تنسیق، تنظیم و راهبری کلیه امور و مسائل جاری طبق اصل مهم شفافیت و پاسخگویی است.

درخواست شفافیت از ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

بر خود لازم میدانم تا به جهت اطلاع جنابعالی و تنویر افکار عمومی جامعه فرهیخته مهندسان اعلام می کنم که اینجانب از ضبط و پخش و نحوه هزینه و … آن کاملا بی اطلاع بوده و لازم میدانم جنابعالی با توجه به موضوعات مطروحه در اسرع وقت نسبت به تنویر افکارعمومی جامعه مهندسان و اعضا منتخب هیات مدیره اقدام مقتضی را به عمل آورید.

منبع: برزن نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ مهر ۹۸
538 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0