ادامه مجمع عمومی نوبت دوم رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد:

درخواست از مجلس شورای اسلامی در مطالبه از وزیر راه و شهرسازی برای شفاف سازی قانون نظام مهندسی

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان از مجلس شورای اسلامی در مطالبه از وزیر راه و شهرسازی برای شفاف سازی قانون نظام مهندسی درخواست کرد.

کد خبر: 960702054 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ بهمن ۹۵ - ۵:۲۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،عبدالرسول جان نثاری در یکصد و شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان پیشاپیش روز مهندسی را به تمام مردم ایران خصوصاً مهندسین تبریک عرض می کنم، اظهار کرد: امیدوارم که شاهد ارتقاء جایگاه مهندسی بیش از پیش در سطح کشور باشیم.درخواست از مجلس شورای اسلامی در مطالبه از وزیر راه

درخواست از مجلس شورای اسلامی در مطالبه از وزیر راه

سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان

درخواست از مجلس شورای اسلامی در مطالبه از وزیر راه

وی با بیان اینکه در سال های اخیر جایگاه مهندسی به صورت مطلوبی رشد کرده است، اضافه کرد: بنده تذکر دادم در خصوص مشکلات مربوط به مهندسی در حوزه ساخت و ساز که در سال های اخیر با چالش ها و ابهاماتی درگیر بوده است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: چند ماه پیش از نمایندگان اصفهان درخواست کردم مواردی را به وزیرراه و شهرسازی تذکر بدهند تا مشکلات مردم کم شود.

وی ادامه داد: اکنون با توجه به اعلام وصول استیضاح وزیر جای آن دارد این مشکلات از وزیر درخواست شود تا وی چاره جویی کند.

جان نثاری تاکید کرد: وضعیت نظام مهندسی ابهامات و شبهات مختلف دارد که سال هاست مبحث دوم مقررات ملی اصلاحیه هایی خورده اما هنوز مصوب و نهایی نشده است.

وی افزود:اکنون درخواست بنده این است که در مجلس شورای اسلامی به این موارد توجه ویژه شده و از وزیر بخواهند کار را تعیین تکلیف کند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تذکر خود در خصوص مشکلات مردم در دفاتر پیشخوان دولت که وظیفه پاسخگویی به استعلامات را به شهرداری دادند، گفت: همچنین چندین جلسه هم برای این کار گرفته شد که متأسفانه هنوز این مشکلات پابرجا است.

وی اظهار کرد: براساس آخرین مصوبه شورای اسلامی شهر شهرداری مکلف شده است وضع موجود را آسیب شناسی کند و پیشنهادات خود را برای اصلاح وضع موجود و همچنین تعرفه های مناسب و همچنین نحوه پرداخت تهیه و به شورا ارائه کند.

جان نثاری ادامه داد: هر چند که ماه ها از این مصوبه می گذرد و هنوز هیچ اقدامی نشده است و لازم است در این مدت باقیمانده از سال جاری شهرداری اقداماتی را که مکلف شده، انجام و به شورای شهر ارائه کند.

منبع: پایگاه خبری شورای اسلامی اصفهان

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۹۵
1030 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0