گزارش برگزاری برنامه جنگل­نوردی ارسباران درمنطقه آستامال، کرینگان، ارس برگزاری برنامه جنگل­نوردی

گزارش برگزاری برنامه جنگل­نوردی ارسباران درمنطقه آستامال، کرینگان، ارس

پیرو مصوبه هیئت مدیره سازمان، برنامه جنگلنوردی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی در سال نود و هفت با حضوربیش از صد و شصت نفر از اعضای سازمان درروزهای پنج شنبه و جمعه مورخه سی و یکم خرداد و یکم تیرماه برگزار شد.

کد خبر: 970406008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ تیر ۹۷ - ۱۱:۳۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به بقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، پیرو مصوبه هیئت مدیره سازمان، برنامه جنگلنوردی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی در سال نود و هفت با حضوربیش از صد و شصت نفر از اعضای سازمان درروزهای پنج شنبه و جمعه مورخه سی و یکم خرداد و یکم تیرماه برگزار شد.

گزارش برگزاری برنامه جنگل­نوردی ارسباران درمنطقه آستامال، کرینگان، ارس

گزارش برگزاری برنامه جنگل­نوردی ارسباران درمنطقه آستامال، کرینگان، ارس

گزارش برگزاری برنامه جنگل­نوردی ارسباران  درمنطقه آستامال، کرینگان، ارس

این برنامه بمدت ۲ روز برگزار شد. اعضای گروه در روز اول مسیری به طول حدود یازده کیلومتر و در ارتفاع۱۵۰۰تا۲۴۰۰ متر را طی نمودند و در روز دوم نیز حدود دوازده کیلومتر و در ارتفاع۳۰۰تا ۱۵۰۰ از سطح آب های آزاد، طی مسیر کردند.
برنامه های روز اول راس ساعت۵:۳۰ صبح روز پنج شنبه از محل پارکینگ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حرکت وسائل نقلیه بطرف منطقه ورزقان شروع شد.
در محل پارک جنگلی سد ورزقان توسط مسئولان برنامه پذیرایی از اعضا تدارک دیده شده بود که بعد از رسیدن به منطقه مذکور صبحانه صرف گردید. برنامه جنگلنوردی حوالی ساعت یازده ظهر از منطقه سید جبرئیل – روستای آستامال در یک ستون منظم شروع و بعد از طی مسیری جنگلی به منطقه غازی بلاغی ادامه پیدا کرد و پس از رسیدن به محل مورد نظر، ناهار در آن جا صرف گردید. پس از صرف ناهار و استراحت کوتاه گروه به طرف کمپ روستای کرینگان حرکت و پس از رسیدن به کمپ، اعضای گروه در چادرهای تدارک دیده شده اسکان داده شدند.


اسکان شبانه خواهران در مسجد جامع روستای کرینگان و اسکان برادران در چادر و محوطه روستا انجام گرفت صرف شام در مسجد روستا انجام گرفت.
برنامه روز دوم نیز به ترتیب روز اول راس ساعت شش صبح پس از صرف صبحانه راس ساعت هفت صبح شروع و پس از طی مسافت دوازده کیلومتر در مسیری کوهستانی و جنگلی به روستای «اولی» رسیده و پس از صرف ناهار در روستای اولی سوار مینی بوس ها شده و با حرکت به سمت تبریز از مسیر رودخانه ارس برنامه پایان یافت.
گفتنی است که این منطقه جزو یکی از زیباترین مناطق جنگلی کشور و دارای مناظر طبیعی سحر انگیز و دیدنی کشور میباشد.

منبع :سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ تیر ۹۷
1528 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0