گزارش نشست کمیته مالی مورخ ششم اسفند نود و هفت امرالهی، خزانه دارمحترم شورای مرکزی

گزارش نشست کمیته مالی مورخ ششم اسفند نود و هفت

نشست کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی 2 شنبه مورخ ششم اسفند ماه نود و هغت در محل شورای مرکزی تشکیل شد.

کد خبر: 971208001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ - ۹:۳۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی ۲ شنبه مورخ ششم اسفند ماه نود و هغت در محل شورای مرکزی تشکیل شد.

گزارش نشست کمیته مالی مورخ ششم اسفند نود و هفت

گزارش نشست کمیته مالی مورخ ششم اسفند نود و هفت

گزارش نشست کمیته مالی مورخ  ششم اسفند نود و هفت

ابتدا امرالهی، خزانه دارمحترم شورای مرکزی ضمن تبریک هفته مهندس به جامعه مهندسین و هم‌چنین تبریک بمناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) نشست را شروع کرد و در ادامه فرمت بودجه پیشنهادی شورای مرکزی کمیته که در نشست قبل تهیه و ارائه شده بود مورد بازنگری قرار گرفت و اصلاحات لازم انجام و مقرر گردید برای تائید نهایی به هیئت رئیسه شورای مرکزی فرستاده شود و در نخستین فرصت بر مبنای این فرمت، بودجه پیشنهادی سال مالی نود و هشت شورا تهیه و جهت ارائه به صحن شورا جهت تصویب ارائه شود.
بعد از آن خانم عرفانی از واحد حقوقی شورا ضمن حضور در نشست توضیحاتی در مورد مراحل ثبت سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها ارائه و نظرات اصلاحی اعضاء در مورد چند ماده از اساسنامه سازمان‌های نظام مهندسی مد نظر قرار گرفت.

گزارش نشست کمیته مالی مورخ ششم اسفند نود و هفت

در نشست عصر کمیته مالی شورا آئین نامه اجرایی مواد بیست و هفت و بیست و هشت نظام نامه اداری استخدامی سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها با هدف وحدت رویه در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان نظام مهندسی استان‌ها به بحث گذاشته شد و آئین نامه اولیه آن تهیه و جهت بررسی بیش تر مقرر گردید نظرات اعضاء کمیته اخذ و در نشست آتی نهایی شود. نشست با گرداوری گزارش عملکرد یک‌ساله سال نود و هفت کمیته پایان یافت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک pdf

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۷
631 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0