گزارش نشست هم اندیشی نخبگان

گزارش نشست هم اندیشی نخبگان

کد خبر: 190828009 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸ - ۱۱:۴۳ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمدحسين شركاء، ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضوي در هم انديشي نخبگان سازمان نظام مهندسي ساختمان خراسان رضوي بیان داشت:

گزارش نشست هم اندیشی نخبگان

گزارش نشست هم اندیشی نخبگان

گزارش نشست هم  اندیشی نخبگان

اهميت به نخبگان و تلاش در ايجاد پل ارتباطي و اتصال حلقه گمشده بين علم و فناوري از طرف هيئت مديره دوره هشتم

دفاع از حيثيت مهندسي با برگرداندن شاخصه علمي و پژوهشي به سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضوي

همگامي و همراهي با شما جامعه نخبه تا نیل به افقهاي پيش بيني شده

سيدمجيد مزيناني، عضو منتخب هيئت عمومي شوراي مركزي و عضو هيئت علمي دانشگاه بين المللي امام رضا عليه السلام مشهد در نشست هم انديشي نخبگان اظهار داشت: اهميت به نخبگان در حوزه هاي شناسايي و شناساندن ايشان و ايجاد بستر مناسب حمايتي از فعاليت اين قشر منجر به كاهش وابستگي به محصولات خارجي در حوزه ساختمان علي الخصوص فناوريهاي نوين صنعت ساختمان خواهد شد.

وجود كارآفرينان، مخترعان، محققان و پژوهشگران خلاق و كارآزموده در میان اعضاي جامعه بزرگ مهندسي استان، پتانسيل بالايي را جهت شروع فعاليت دپارتمان نخبگان و نیل به اهداف تفاهم نامه منعقد شده با بنياد نخبگان استان به وجود آورده است.

فعاليتهاي استارتاپي در حوزه صنعت ساختمان نويد بخش آينده اي روشن و اشتغال‌زا براي دانش آموختگان اين بخش خواهد بود.

فعاليت در بخشهاي فوق و مطالبه گري از سازمانهاي متولي از يك سو و حمايت نخبگان از طرف نهادهاي ذي مدخل از طرف ديگر، آغازی مناسب و اميد آفرين است كه ان شاالله در پي تحقق آن در فضايي توام با همدلي و هم افزايي خواهيم بود.

سيدرضا احمدي زاده، ریاست بنياد نخبگان استان خراسان رضوي و عضو هيات علمي دانشگاه بيرجند در هم انديشي نخبگان سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي تصریح کرد: انعقاد تفاهم نامه همكاري با سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضوي براي نخستین بار در كشور انجام و در قدم هاي بعدي در صورت موفقيت به عنوان پايلوت و الگويي قابل استناد براي كشور قرار خواهد گرفت.

ضرورت توجه به فرايند محوري و تعريف گام به گام مراحل موجود در تفاهم نامه منعقد شده، جهت بهره برداري هرچه مطلوب تر بسترسازي جهت رسيدن به نتايج مطلوب و كاربردي، كه هدف نهایی اين تفاهم‌نامه است.

تسهيل فرايندهاي جاري با همكاريهاي فيمابين كارگروه مشترك در قالب شيوه هاي حمايتي با محوريت تاثير گذاري بر فرايند هاي وضع قوانين و آيين نامه ها

گزارش نشست هم اندیشی نخبگان

علم، دانايي و فناوري، توانايي انجام امور است كه اين دو توأمان مكمل و مورد نياز قرار گرفته و نقش كارگروههاي تشكيل شده در ايجاد ارتباط بين اين دو عامل به پيشرفت جامعه خواهد انجاميد.

وجود ۱۵۷۰ نخبه ي شناسايي شده در بنياد نخبگان كه بخشي از اين افراد در حوزه صنعت ساخت و ساز و تكنولوژي مرتبط با آن فعاليت دارند، به تسريع همكاري منجر خواهد شد.

مسئوليت همه ما در تزريق علم بعنوان عامل اصلي و خوراك فعاليتهاي اقتصادي در بحركت درآوردن چرخهاي صنعت كشور

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی مکانیکpdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۸
475 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0