گزارش کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی امراللهی _ خزانه دار شورای مرکزی

گزارش کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی

نشست کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی با حضور اکثریت اعضا روز دهم دی ماه در اتاق جلسات شورا تشکیل شد.

کد خبر: 971014001 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ دی ۹۷ - ۶:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی با حضور اکثریت اعضا روز دهم دی ماه در اتاق جلسات شورا تشکیل شد.

گزارش کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی

گزارش کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی

گزارش کمیته مالی و  مالیاتی شورای مرکزی

در این نشست، ابتدا امراللهی _ خزانه دار شورای مرکزی و ریاست کمیته مالی و مالیاتی، تهیه حق الزحمه پیشنهادی برای اعضای هیئت رئیسه سازمانهای نظام مهندسی استانها را از الزامات دانست و بعد از بحث و بررسی با استفاده از مبانی نحوه تعیین حقوق و مزایای ریاست سازمانها، مبلغ حداقل و حداکثر ساعتی محاسبه و تعیین شد و مقرر گردید بعد از تصویب شورای مرکزی ابلاغ شود. در ادامه تهیه فرمت پیشنهادی بودجه برای ایجاد وحدت رویه در سازمانهای استانها در دستور کار قرار گرفت و با توجه به این که نمونه های فرمت مختلف از استانها دریافت شده است، به بحث گذارده شد.
در این ارتباط آقای دری _ عضو کمیته مالی و مالیاتی، مبانی تهیه بودجه را در ۲ بخش اساسی منابع درآمدی و مصارف (هزینه ها) عنوان و بیان کرد که سرفصل در درآمدهای سازمانها در چارچوب ماده سی و هفت قانون نظام مهندسی تعیین شود. در ادامه بعد از بحث و بررسی فرمت پیشنهادی اولیه بودجه سازمانهای استانها به تصویب اعضای کمیته مالی و مالیاتی رسید و مقرر گردید بعد از تصویب هیئت رئیسه شورای مرکزی به استانها ابلاغ شود.

گزارش کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی

در خاتمه مقرر گردید نشست توجیهی و آموزشی نحوه تهیه بودجه پیشنهادی سازمانها و نظام مهندسی استانها حداکثر در هفته اول بهمن ماه نود و هفت با حضور مدیران مالی و خزانه داران سازمان ها در محل شورای مرکزی برگزار شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ دی ۹۷
662 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0