تشکیل مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بنایی مطرح کرد:

گزارش حادثه اتوبوس دختران استان هرمزگان بعد از تعطیلات به هیئت‌ رئیسه ارسال می‌ شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: این کمیسیون علاوه بر بررسی موضوع اصلاح قانون نظام مهندسی موضوع درآمد پایدار شهرداریها را در قالب کمیسیون مشترکی در دستور کار قرار داده است.

کد خبر: 960809001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ آبان ۹۶ - ۷:۰۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، یک عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: این کمیسیون علاوه بر بررسی موضوع اصلاح قانون نظام مهندسی موضوع درآمد پایدار شهرداریها را در قالب کمیسیون مشترکی در دستور کار قرار داده است.گزارش حادثه اتوبوس دختران استان هرمزگان بعد از تعطیلات

گزارش حادثه اتوبوس دختران استان هرمزگان بعد از تعطیلات

گزارش حادثه اتوبوس دختران استان هرمزگان بعد از تعطیلات

گزارش حادثه اتوبوس دختران استان هرمزگان بعد  از تعطیلات به هیئت‌ رئیسه ارسال می‌ شود

حمید بنایی با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در گفتگویی عنوان کرد: کمیسیون عمران یکی از کمیسیون‌ های تخصصی مجلس است که به موضوع زیرساخت ‌ها، وضعیت عمرانی و مدیریت در این بخش می پردازد. به تازگی اصلاح قانون نظام مهندسی را مورد بررسی قرار داده و در حوزه نظارت بر چگونگی اجرای برنامه ششم فعال است.
این عضو کمیسیون خاطر نشان کرد: این کمیسیون علاوه بر پی گیری اتفاقات و حوادث غیرمترقبه هم چون حادثه اتوبوس دختران هرمزگانی در بعد نظارتی فعالیت‌ هایش را انجام میدهد.

گزارش حادثه اتوبوس دختران استان هرمزگان بعد از تعطیلات


وی یاد آور شد: کمیسیون عمران لایحه مربوط به ارزش افزوده در حوزه عمرانی را در دستور کار قرار داده که هنوز نهایی نشده است.
وی در خاتمه اظهار داشت: بعد از تعطیلات مجلس جهت سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه گزارش این کمیسیون در مورد ابعاد حادثه سقوط اتوبوس دختران هرمزگانی پس از بررسی نهایی در کمیسیون عمران به صحن علنی جهت قرائت ارسال خواهد شد.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان کتاب راهنمای مبحث ۱۳

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۶
811 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0