گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی

در راستای اجرای مواد پنجاه و دو، پنجاه و سه و پنجاه و چهار آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با دستور کار استماع، بررسی اعلام نظر و تصویب گزارش عملکرد مالی و غیر مالی هیات مدیره سازمان در سال نود و هفت، استماع گزارش بازرسان سازمان و نیز نظرخواهی درمورد اعطای وام کم بهره به ناظرین  برگزار شد.

کد خبر: 191021005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ مهر ۹۸ - ۱۲:۴۴ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی،در راستای اجرای مواد پنجاه و دو، پنجاه و سه و پنجاه و چهار آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با دستور کار استماع، بررسی اعلام نظر و تصویب گزارش عملکرد مالی و غیر مالی هیات مدیره سازمان در سال نود و هفت، استماع گزارش بازرسان سازمان و نیز نظرخواهی درمورد اعطای وام کم بهره به ناظرین  برگزار شد.

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی

گزارش برگزاری مجمع عمومی  عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی

این آیین با حضور اعضای هیات مدیره، نمایندگان اداره راه و شهرسازی و جمع کثیری از مهندسان عضو سازمان در محل سالن گردهمایی های پتروشیمی تبریز برگزار گردید.

علی طوماری، رییس سازمان استان، در آغاز آیین، ضمن قدردانی از حضور اعضای سازمان در مجمع عمومی و تلاشهای ارزشمند اعضای محترم هیات مدیره دوره هفتم به تشریح عملکرد غیرمالی سازمان در سال نود و هفت پرداخته و گفت: مهم‌ترین هدفی که بدنبال آن بودیم روان سازی، چابک سازی و شفاف سازی هم در زمینه مالی و هم در زمینه  غیرمالی بود و امیدوار هستیم در دوره هشتم نیز بتوانیم در همان راستا گام‌های موثرتری برداریم.

طوماری ادامه داد: ارتقای دانش فنی و بروز نمودن اطلاعات اعضا از دیگر برنامه های سازمان بود که بابرگزاری سمینارها و همایش ها و کلاسهای متعدد با بهره گیری از اساتید مجرب پی‌گیری شد.

وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در صورت  تصمیم گیری در این مجمع پرداخت وام‌های قرض الحسنه به اعضای دارای پروانه از محل سودهای حق الزحمه نظارت از اهداف و برنامه های سازمان است.

در ادامه غلامحسین بابایی، خزانه دار سازمان ضمن عرض خوش آمد گوئی و تشکر از اعضای محترم سازمان به ارائه صورت‌های مالی و عملکرد مالی سازمان در سال نود و هفت پرداخت.

گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی

طوماری در ابتدای گزارش از ویژگی‌های عملکرد مالی سال نود و هفت و اقدامات انجام شده در جهت مدیریت هزینه ها پرداخت و گفت: علی‌رغم افزایش شدید تورم، در بخش هزینه ها، کاهش چشمگیری در تمام فصول هزینه های سازمان بخصوص در فصل حق الجلسات، حق الزحمه ها و هزینه های جاری سازمان نسبت به بودجه مصوب نود و هفت بعمل آمده و با توجه به افزایش در آمدها، بخصوص در بخش خدمات مهندسی (به میزان سی درصد)، نسبت به عملکرد بودجه مصوب نود و هفت در کل سبب افزایش دو درصدی در آمدها شده است که این موضوع از نکات مثبت عملکرد مالی سال نود و هفت است.

بابایی در ادامه  با شفافیت کامل نسبت به ارائه ریز گزارش های مالی در بخش در آمدها و هزینه ها پرداخت و با استقبال حاضرین گزارش خود را به پایان رساندند، در ادامه و بعد از ارائه گزارش بازرسان قانونی سازمان در مورد عملکرد مالی و غیر مالی هیات مدیره در سال نود و هفت، براساس دستورالعمل برگزاری مجامع عمومی مخالفین و موافقین نسبت به طرح نظرات خود پرداختند که بعد از رای گیری توسط هیات رئیسه مجمع، عملکرد مالی سال نود و هفت با رای اکثریت قاطع اعضا تصویب شد. در ادامه مجمع و در راستای بند هشت دستور جلسه موضوع «اعطای وام قرض الحسنه به ناظرین برابر شرایط مصوب» بیان گردید و پس از طرح و تبادل نظر اعضا  این موضوع نیز مورد تصویب حاضرین قرار گرفت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مهر ۹۸
498 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0