گزارش برگزاری گردهمایی آموزش محاسبه و اجرای سازه نگهبان خرپایی برگزاری گردهمایی

گزارش برگزاری گردهمایی آموزش محاسبه و اجرای سازه نگهبان خرپایی

گردهمایی محاسبه و اجرای سازه نگهبان خرپایی روز 3 شنبه دهم اردیبهشت نود و هشت، در محل سالن همایشهای ساختمان آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با حضور نود نفر از مهندسان عضو سازمان برگزار شد.

کد خبر: 980216025 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۸ - ۷:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،گردهمایی محاسبه و اجرای سازه نگهبان خرپایی روز ۳ شنبه دهم اردیبهشت نود و هشت، در محل سالن همایشهای ساختمان آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با حضور نود نفر از مهندسان عضو سازمان برگزار شد.

گزارش برگزاری گردهمایی آموزش محاسبه و اجرای سازه نگهبان خرپایی

گزارش برگزاری گردهمایی آموزش محاسبه و اجرای سازه نگهبان خرپایی

گردهمایی آموزش محاسبه و اجرای سازه  نگهبان خرپایی در ساختمان آموزش برگزار گردید

در ابتدا، سعید روزبهانی، در مورد اصول کلی طراحی سازه نگهبان خرپایی مباحثی را عنوان کرد. ایشان مقایسه ای در زمینه طراحی سازه نگهبان خرپایی با استفاده از نرم افزارهای سازه ای و ژئوتکنیکی تصریح کرد.
سپس آرمان کاظمی، در زمینه کنترل سازه نگهبان خرپایی طبق چک لیستهایی که در سازمان نظام مهندسی با کمک اساتید مجرب گرداوری شده، مطالبی را ذکر کرد.
در آخرین بخش این گردهمایی، آرمان دستمرد نحوه اجرای سازه نگهبان خرپایی در محیط شهری را برای شرکت کنندگان در گردهمایی تشریح نمود.
وی در مورد مشکلات و معضلات موجود در به کارگیری سازه نگهبان خرپایی و نکاتی که ناظران ساختمانی در زمان گودبرداری بایستی مدنظر قرار دهند، مطالبی مهمی را مورد اشاره قرار داد.

گزارش برگزاری گردهمایی آموزش محاسبه و اجرای سازه نگهبان خرپایی

قابل ذکر است، این گردهمایی، دومین نمونه از سری گردهمایی های واحد آموزش در زمینه خدمات فنی آزمایشگاهی در سال جاری بوده است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۸
697 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0