گزارش برگزاری جلسه هم اندیشی سازندگان حقیقی و حقوقی با اعضای هیات مدیره یونس بقایی - نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

گزارش برگزاری جلسه هم اندیشی سازندگان حقیقی و حقوقی با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی

نشست هم اندیشی سازندگان حقیقی و حقوقی با اعضای هیات مدیره سازمان استان با حضور تعدادی زیادی از سازندگان و تنی چند از اعضای هیات مدیره و مسئولان سازمان در محل سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره سه تبریز برگزار شد.

کد خبر: 971109015 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ بهمن ۹۷ - ۲:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختان آذربایجان شرقی،نشست هم اندیشی سازندگان حقیقی و حقوقی با اعضای هیات مدیره سازمان استان با حضور تعدادی زیادی از سازندگان و تنی چند از اعضای هیات مدیره و مسئولان سازمان در محل سالن آمفی تئاتر مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره سه تبریز برگزار شد.

گزارش برگزاری جلسه هم اندیشی سازندگان حقیقی و حقوقی با اعضای هیات مدیره

گزارش برگزاری جلسه هم اندیشی سازندگان حقیقی و حقوقی با اعضای هیات مدیره

گزارش برگزاری جلسه هم اندیشی  سازندگان حقیقی و حقوقی با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی

در آغاز این جلسه، یونس بقایی – نایب رئیس اول سازمان استان، ضمن فدردانی از حضور گسترده مجریان که با احساس مسئولیت و در جهت بررسی مشکلات این بخش در نشست حضور یافته اند، گفت: طبق قانون اعتقاد داریم که موضوع ساخت و ساز بحثی فنی و تخصصی است که باید توسط افراد ذی صلاح و سازندگان دارای پروانه از وزارت راه و شهرسازی انجام گیرد.
بقایی گفت: متاسفانه نه تنها این مورد هنوز به صورت کامل عملی و اجرایی نشده، حتی فرهنگ سازی لازم نیز در این باره صورت نپذیرفته که علل و عوامل دخیل در این بخش قابل بحث و بررسی است.
نایب رئیس اول سازمان استان در ادامه ضرورت استفاده از خدمات سازندگان در تمامی ساختمان ها را قانونی دانسته و ادامه داد: پیگیری ضرورت استفاده از سازندگان صاحب صلاحیت، از طریق مراجع ذی صلاح جزو برنامه های هیات مدیره سازمان است.
فرهاد عبدلی – مسئول امور مجریان سازمان نیز در ادامه گزارشی شامل آمار و اطلاعات کاملی از وضعیت و مشکلات حال حاضر مجریان و پیشنهادات ارائه گردیده توسط کمیسیون مجریان که در هیات مدیره سازمان مصوب و اجرایی شده است، ارائه کرد.
در ادامه بابایی – عضو هیات مدیره، خزانه دار سازمان نیز ضمن اظهاراتی با توجه به مسئولیت سنگین مجریان، راهکارهای لازم را در مورد واقعی شدن خدمات آنها و حذف مجریان صوری همچنین مشکلات ذکر شده ارائه کرد.

گزارش برگزاری جلسه هم اندیشی سازندگان حقیقی و حقوقی با اعضای هیات مدیره

بابایی در ادامه با توجه به رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی نسبت به حل مشکلات جامعه مهندسی اظهار امیدواری کرده و گفت: امیدوار هستیم با حضور ۲ نفر از نمایندگان مجریان، مسائل و مشکلات عنوان شده در کمیسیون امور مجریان و هیات مدیره سازمان پیگیری شود.
رونقی دیگر عضو هیات مدیره سازمان نیز ضمن اشاره به نتایج مثبت انتخاب اعضا کمیسیون توسط خود مجریان، از کنترل شرایط بیمه مجریان و حذف دو شغله ها در زمان دریافت هر پرونده در سازمان خبرداد.
در خاتمه این جلسه، تعدادی از مجریان حقیقی و حقوقی به ابراز مسائل و مشکلات و راهکارهای لازم پرداخته و خواستار توجه جدی مسئولین به وضعیت معیشتی مجریان شدند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ بهمن ۹۷
540 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0