گزارش مصوبات دومین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مصوبات دومین نشست هیئت مدیره سازمان

گزارش مصوبات دومین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جلسه مورخ نوزدهم آبان نود و هفت چگونگی مدیریت منابع انسانی در این سازمان را بررسی کرد.

کد خبر: 970821019 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ آبان ۹۷ - ۶:۳۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جلسه مورخ نوزدهم آبان نود و هفت چگونگی مدیریت منابع انسانی در این سازمان را بررسی کرد.

گزارش مصوبات دومین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

گزارش مصوبات دومین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

گزارش مصوبات دومین نشست هیئت مدیره سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تجزیه و تحلیل منابع انسانی سازمان اولین دستور کار نشست بود که در تشریح آن، سالاری به تفاوت های دو رویکرد “مدیریت پرسنل” و “مدیریت منابع انسانی” پرداخت و افزود: هیئت مدیره سعی خواهد کرد بر مبنای رویکرد مدیریت منابع انسانی، با برنامه ریزی علمی و حرفه ای و استفاده از دیدگاه‌ های مشاوران و تجربیات موجود عمل کند و متقابلاً نیروی انسانی سازمان برای توسعه ارزشهای مورد نظر هیئت مدیره تلاش و از یک دیگر سبقت بگیرند.
به گفته رییس سازمان استان، سازمان جای کسانی است که خلاق،

صادق، دارای دانش و مهارت و روحیه کار تیمی هستند و باید سعی شود تا افراد قابل اتکا، مشتاق، سخت کوش و متعهد در خدمت سازمان و ذی نفعان آن باشند.
سالاری، در تحلیل خود با اتکا به آمارهای موجود، نیروی انسانی سازمان را از نظر سنی، میانسال توصیف کرد و ادامه داد: اگرچه شناخت و تجربه پرسنل نسبت به مسائل سازمان با توجه به سوابق کاری آنها مناسب است، لیکن واحد ها عموماً بصورت جزیره ای عمل می کنند و ساختار فرایندی وجود ندارد.
وی با اشاره به لزوم آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی سازمان، نیاز به استقرار سیستم ارزیابی عملکرد برای واحدها و نیروی انسانی سازمان را خاطرنشان کرد و نظرسنجی از مراجعان و ذی نفعان سازمان و تجزیه و تحلیل دیدگاه ها برای افزایش کارایی سازمان را لازمه برنامه ریزی جامع نیروی انسانی دانست.
در ادامه نشست، در مورد تفویض اختیار نیروی انسانی به هیئت رئیسه یا ریاست سازمان بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد با رعایت قوانین و ملاحظات آیین نامه ها، اختیارات هیئت مدیره مربوط به تمامی امور پرسنل از جمله جا به جایی و یا افزایش و کاهش نیروی انسانی به ریاست سازمان تفویض شود. همچنین هیئت مدیره در نشست خود لغو تمامی موارد تفویض اختیارات هیئت مدیره دوره های قبل را به تصویب رساند.

گزارش مصوبات دومین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

در این جلسه، هم چنین مقرر شد نمایندگان هیئت مدیره های دوره های هفتم و هشتم فرایند مستندسازی تغییر و تحول را صورت دهند. و در مورپ برنامه زمان بندی برگزاری مجمع عمومی، مقرر شد برنامه ریزی آن در هیئت رئیسه انجام گیرد.
لازم به ذکر است در شروع نشست، ریاست سازمان با تبریک فرارسیدن ماه ربیع المولود، ماه مهربانی و الفت، گزارش فشرده ای از اهم اقدامات انجام شده در دو هفته اخیر را به اطلاع حاضران رساند.
همچنین جواهری، گزارشی از فعالیتهای در دست انجام شورای مرکزی سازمان و نحوه تعامل با وزیر جدید را ارائه کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۹۷
778 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0