گزارش برگزاری نشست مشترک هم اندیشی و تبادل نظر بین سازمان برگزاری نشست مشترک

گزارش برگزاری نشست مشترک هم اندیشی و تبادل نظر بین سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی با شهردار منطقه پنج تبریز

نشست هم اندیشی و افزایش تعاملات بین شهرداری منطقه پنج تبریز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با حضور معاون شهرسازی و معماری  این منطقه شهرداری و  تنی چند از مدیران واحدهای خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در محل اتاق جلسات این سازمان برگزار شد.

کد خبر: 190905006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ شهریور ۹۸ - ۱۲:۳۰ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی،نشست هم اندیشی و افزایش تعاملات بین شهرداری منطقه پنج تبریز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی با حضور معاون شهرسازی و معماری  این منطقه شهرداری و  تنی چند از مدیران واحدهای خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در محل اتاق جلسات این سازمان برگزار شد.

گزارش برگزاری نشست مشترک هم اندیشی و تبادل نظر بین سازمان

گزارش برگزاری نشست مشترک هم اندیشی و تبادل نظر بین سازمان

گزارش برگزاری نشست  مشترک هم اندیشی و تبادل نظر بین سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی با شهردار منطقه پنج تبریز

نشست هم اندیشی و افزایش تعاملات بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی و شهرداری منطقه پنج  تبریز با هدف حل مسائل و مشکلات فیمابین و نیز ایجاد هماهنگی بیش تر بین شهرداری و سازمان نظام مهندسی و هم‌چنین ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان برگزار شد.

در این نشست، راه‌کارهایی در مورد افزایش کیفیت ساخت و ساز و روشهای نوین تسریع امور شهروندان با استفاده از فناوری روز ارایه شد.

در این جلسه، علی طوماری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بیان کرد: اعضای این سازمان در مورد رعایت مقررات ملی ساختمان از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و هیات مدیره و اعضای سازمان همواره در جهت ایجاد بسترهای لازم برای انجام خدمات هرچه بهتر و بیش تر قدم های مهمی برداشته اند.

گزارش برگزاری نشست مشترک هم اندیشی و تبادل نظر بین سازمان

در ادامه نشست، شهردار منطقه پنج نیز نظرات خود را در ارتباط با راه‌کارهای تسریع امور و افزایش کیفیت ساخت و ساز بر ایجاد وحدت رویه بین سازمان و شهرداری تاکید کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ شهریور ۹۸
520 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0