تعمیر هزار و پانصد مسکن در مناطق سیل زده استان مازندران مدیرکل بنیاد مسکن مازندران بیان کرد:

تعمیر هزار و پانصد مسکن در مناطق سیل زده استان مازندران

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با اشاره به شروع بازسازی واحدهای تخریبی و تعمیراتی ناشی از سیل اظهار داشت: تعمیرات هزار و پانصد واحد و ساخت صد و هفتاد واحد تخریبی کلید خورده است.

کد خبر: 980207003 تاریخ انتشار: شنبه ۷ اردیبهشت ۹۸ - ۱۱:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با اشاره به شروع بازسازی واحدهای تخریبی و تعمیراتی ناشی از سیل اظهار داشت: تعمیرات هزار و پانصد واحد و ساخت صد و هفتاد واحد تخریبی کلید خورده است.

تعمیر هزار و پانصد مسکن در مناطق سیل زده استان مازندران

تعمیر هزار و پانصد مسکن در مناطق سیل زده استان مازندران

تعمیر هزار و پانصد مسکن در مناطق  سیل زده استان مازندران شروع گردید

محمد خانی نوذری در مورد آخرین وضعیت مناطق سیل زده با اشاره به این که ۶ هزار و پانصد واحد براثر سیلاب در استان خسارت دیدند گفت: ۵ هزار و هفتصد واحد تعمیراتی و حدود ششصد واحد نیز احداثی و تخریبی بوده است.
نوذری، با اشاره به معرفی ۲ هزار و چهارصد نفر به بانک ‌های عامل ادامه داد: بانک‌ ها در حال امضای قرارداد هستند و از بانک ‌ها تقاضای تسریع در کارها را داریم تا روند کارها شتاب بخشیده شود.
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران، مشارکت مردم را در اجرای کارها مطلوب توصیف کرد و گفت: انشالله بازسازی واحدهای تعمیراتی ظرف دو تاسه ماه آینده به پایان رسد.
وی با اظهار این که تعمیرات هزار و پانصد واحد آغاز شده است در مورد بازسازی واحدهای تخریبی نیز تصریح کرد: تا به حال آوار برداری حدود صد و هشتاد واحد تخریبی انجام شده است و منتظر هستیم تا نظام مهندسی و کانون کاردان‌ها، نظارت را عهده دار گردند.

تعمیر هزار و پانصد مسکن در مناطق سیل زده استان مازندران

خانی نوذری، صدور پروانه ساختمانی در شهرداری‌ ها و دهیاری ‌ها را از نیازمندی ‌ها برشمرد و افزود: خوشبختانه مشکل تأمین منابع نداریم و ۸ بانک برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به سیل زدگان اعلام آمادگی کرده‌اند و تا به حال سهمیه چهار بانک ابلاغ شده است.
نوذری از بانک‌ ها خواست تا در زمینه ضامن به مصوبه دولت توجه داشته باشند.
وقوع دو سیل در مازندران هزار و هفتصد میلیارد تومان به بخش‌ های مختلف خسارت زده است.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اردیبهشت ۹۸
593 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0